Flere som bare går å venter på fødsel?

Merker at jeg går veldig og venter på når fødsel skal starte, selv om jeg i utgangspunktet hadde forberedt meg på å gå over termindato :smiley-ashamed004

Tror det har sammenheng med at det er mange som har fått møte babyene sine allerede, kombinert med flere modningstegn nå enn jeg hadde med første.
Prøver fortsatt å si til meg at jeg kommer til å gå til termin, men hver gang jeg legger meg med murringer så blir det så vanskelig :laughing001
 
Mensmurring og kynnere hele natta . Når skal det starte? Begynner å bli utålmodig etter 5 uker med mas :hilarious: :nailbiting: hadde vi bare kunnet hoppet i høyet. Da hadde ting skjedd! Sånn starta de 3 andre :scared001
 
Mye mer slim nå, tror kanskje også litt av slimproppen har begynt å gå. Faktisk også litt rosa slim i dag morges. Og løs mage. Håper det er starten på noe. Foreløpig ikke rier, men en del kynnere og litt verk av og til.
 
Mye mer slim nå, tror kanskje også litt av slimproppen har begynt å gå. Faktisk også litt rosa slim i dag morges. Og løs mage. Håper det er starten på noe. Foreløpig ikke rier, men en del kynnere og litt verk av og til.
Håper det skjer noe:angelic:
 
Mensmurring og kynnere hele natta . Når skal det starte? Begynner å bli utålmodig etter 5 uker med mas :hilarious: :nailbiting: hadde vi bare kunnet hoppet i høyet. Da hadde ting skjedd! Sånn starta de 3 andre :scared001

Hatt mye kynnere,mensmurringer og ganske sikker på at slimproppen gikk for over en uke siden, men har ikke hjulpet noe å hoppe i høyet her :p
Begynner å bli utålmodig jeg også etter mange uker med mye kynnere og flere kvelder jeg har tenkt at "i natt skjer det" også våkner jeg opp like skuffa! :p 39+5 i dag
 
Hatt mye kynnere,mensmurringer og ganske sikker på at slimproppen gikk for over en uke siden, men har ikke hjulpet noe å hoppe i høyet her :p
Begynner å bli utålmodig jeg også etter mange uker med mye kynnere og flere kvelder jeg har tenkt at "i natt skjer det" også våkner jeg opp like skuffa! :p 39+5 i dag
Samme her. I dag er det stille med modning. Tar med meg alle barna på kino i dag. Gjøre noe annet mens vi venter
 
Samme her. I dag er det stille med modning. Tar med meg alle barna på kino i dag. Gjøre noe annet mens vi venter
Mye murringer og nedpress her i dag, men tviler på det skjer noe i dag heller så pusler med litt småting i huset her i dag. Mest mannen som ordner imens jeg inspiserer da :p
Kos dere på kino!
 
Mye murringer og nedpress her i dag, men tviler på det skjer noe i dag heller så pusler med litt småting i huset her i dag. Mest mannen som ordner imens jeg inspiserer da :p
Kos dere på kino!
Hehe kos dere. Fikk litt mensmurring nå igjen men tviler på at noe skjer.
 
Har det skjedd noe mer?:D

Her ble det rolig etter mandagens myke avføring og hyppige modningsrier hvertfall. Hadde ny runde med akupunktur og stripping i går, men ikke no særlig til aktivitet etter det heller. Hadde 2-3cm åpning nå da, men ikke avflatet enda.
Fullmåne i dag, så får satse på at det hjelper på noen av oss hvertfall!:hello2
Morsomt at du sier det, for jeg fødet på fullmåne sist :laughing002
 
Førstegangsfødende og er 40+4. Har hatt utflod med noe blod i siden fredag (tegningsblødning i guess) og noe murringer på natta, men ellers virker det ut som mini har null planer om å komme med det første. Prøver å smøre oss med tålmodighet og venter på overtidsinnkalling fra sykehuset :bounce
 
Last edited:
Førstegangsfødende og er 40+4. Har hatt utflod med noe blod i siden fredag (tegningsblødning i guess) og noe murringer på natta, men ellers virker det ut som mini har null planer om å komme med det første. Prøver å smøre oss med tålmodighet og venter på overtidsinnkalling fra sykehuset :bounce
Det er i hvert fall veldig positivt tegn! Det er nok rett rundt hjørnet da. Jeg hadde utflod med blod 40+6 og fødsel startet samme kveld. Jeg er tredjegangs da, så mulig at ting gikk raskere. Prosessen kan sikkert ta noe lenger tid for førstegangs. Men du er nok snart i gang :happy:
 
Åh, hva sier føden om det? Trodde de gjorde tiltak hvis det gikk lang tid mellom vannavgang og rier?
Føden har prosedyrer for dette ja. Er igangsatt, men fortsatt ingen tegn til fødsel enda, så vi venter i spenning Skjer det ikke noe mer innen et par dager eller baby viser tegn til å ikke ha det bra lenger, blir det keisersnitt
 
Back
Topp