Flere som bare går å venter på fødsel?

Atpåklattpåvei

Elsker forumet
Er 38+3 og er så klar for at noe må skje snart! Har mye kynnere, også såpass sterke at jeg våkner av de om nettene.
Dette er nr 3, så har skjønt at den ofte kan være en luring. 1. Gang fødte jeg i uke 36+6 , og 2. Gang 38+2 så har jo aldri vært mer gravid enn nå
På søndag drar min eldste på 1 ukes utveksling til Tyskland, så hadde jo virkelig håpet at lillesøster skulle komme før hun reiser!

Flere utålmodige og fødeklare?
Noen som har noen tegn på fødsel i sikte?
 
Jeg er førstegangs og uke 38+2 og føler med deg! Jeg er veldig klar for å at noe skal skje snart
Hatt masse kynnere i flere uker nå, og et bekken som fungerer dårlig så derfor er jeg ganske lei. Sliter med å kjøre bil da jeg får så innmari vonde kynnere av å kjøre i svinger ig humper (som det er mye av på bygda her jeg bor såklart ) våkner også noen ganger på nettene av kynnere og har en del murringer osv, det kan jo være tegn, men kan også holde på lenge så er jo umulig å si føler jeg!
 
Tredjegangs og begynner å bli utålmodig nå, 39+4. Førstemann kom 38+3 og andre 40+2. Så vet at jeg kanskje må vente litt til. Håper egentlig hun kommer nå til helgen da. Men har egentlig ingen tydelige tegn på fødsel, annet enn at hun ligger veldig langt nede og festet. Har en del kynnere da og av og til litt murring.
 
Er 38+0 i morgen og går å venter jeg og. Født alle 3 barna mine uke 38+3/4. Aldri gått lengre enn det. Har hatt maserier og vonde kynnere siden uke 34 så er faktisk imponert over at jeg ennå er gravid.
 
Er 38+0 i morgen og går å venter jeg og. Født alle 3 barna mine uke 38+3/4. Aldri gått lengre enn det. Har hatt maserier og vonde kynnere siden uke 34 så er faktisk imponert over at jeg ennå er gravid.
Er forresten ikke så lei.. kan godt gå lengre men kjenner jo at magen er stram og vond nå:dead:
 
Er forresten ikke så lei.. kan godt gå lengre men kjenner jo at magen er stram og vond nå:dead:
Prøver jo å nyte siste graviditet, men er denne utålmodigheten da og er liksom like overrasket hver morgen over ikke noe har skjedd.
Får prøve å ikke tenke så mye på det, og leve livet så normalt som mulig. Det er jo heldigvis uansett ikke lenge igjen til duften av nyfødt baby
 
Prøver jo å nyte siste graviditet, men er denne utålmodigheten da og er liksom like overrasket hver morgen over ikke noe har skjedd.
Får prøve å ikke tenke så mye på det, og leve livet så normalt som mulig. Det er jo heldigvis uansett ikke lenge igjen til duften av nyfødt baby
Vi får smøre oss med tålmodighet. Hvor mange uker er du nå?
 
Sniker fra september. Er tredjegangsfødende. Er idag 40+6. min første kom 37+3 og andre 39+4. er første gang over termin. Hatt masse modningsrier og konstante kynnere. Baby har kommet langt ned i bekkenet og hjerterytmen til baby har gått noe ned, noe jordmor sa var vanlig rett før fødsel. Er utålmodig og skjønner virkelig utsagnet om at 3 mann er en luring
 
Ja, ikke noe annet å gjøre. Er 38+4 så har jo potensielt en del dager igjen. Men hadde nok noen forhåpninger om at hun skulle komme denne uka, da begge de andre kom før.
Ja samme her. Blir overrasket om jeg skal gå lengre enn 38+4 :bored:
 
Over hodet ikke utålmodig her! Koser meg og slapper av så masse jeg kan, og myter tiden med de to små gulla vi har fra før. Nå er jeg riktig nok bare 36+5, så er jo tidlig ennå, så helt greit om fødsel lar vente på seg noen uker til :Heartred Nyter siste graviditeten, alle de fine bevegelsene og det å bare roe helt ned uten at babyen er her ennå!
 
I dag har jeg havnet litt der at jeg er litt utålmodig, samtidig ønsker jeg å nyte de siste ukene.
Utålmodigheten kommer nok av økt stress denne uka, hovne hender og føtter, pluss dårlig søvn her hos svigermor :smiley-ashamed004

Er bare 37+1 i dag, så jeg har enda en god stund igjen. Jeg har egentlig forberedt meg til å gå over termin, men ble litt mer utålmodig når baby ble målt så stor.
 
Jeg har heldigvis ikke kommet til det punktet enda der jeg går og venter på at noe skal skje. Er 37+5 i dag og har et større behov for å få alt på plass først, så minst 1 uke på kun hvile og kos ( :hilarious: ) og så fødte jeg ikke før i uke 41 forrige gang og har derfor ingen tro på at jeg kommer til å føde før tidligst uke 40 denne gangen. I tillegg vil jeg bare tviholde på den siste tiden hvor toåringen kan få all oppmerksomheten og kosen for seg selv:Heartred Gruer meg til å få mindre tid med ham.
 
Veldig utålmodig og fødeklar her! Er 38+0 i dag, første fødte jeg 11 dager på overtid, nr 2 og 3 kom begge i uke 38. Har mye nedpress, lynslag i skjeden og begge lyskene, kjennes ut som symfysen skal sprekke, en del modningsrier, magen ligger nesten på lårene, og i dag har jeg fått en del løsere/mykere avføring. Har vært tilnærmet forstoppet og hatt hard avføring gjennom hele svangerskapet, men i dag har det løsnet, flere ganger!:smiley-ashamed004 Sov ekstremt dårlig i natt med mye kvalme (ikke hatt det før), og en del kynnere/modningsrier.
Har vært hos jordmor i dag tidlig å fått 3. runde med akupuntur, og i dag strippet hun meg og. Så nå håper jeg det er på gang!
 
Veldig utålmodig og fødeklar her! Er 38+0 i dag, første fødte jeg 11 dager på overtid, nr 2 og 3 kom begge i uke 38. Har mye nedpress, lynslag i skjeden og begge lyskene, kjennes ut som symfysen skal sprekke, en del modningsrier, magen ligger nesten på lårene, og i dag har jeg fått en del løsere/mykere avføring. Har vært tilnærmet forstoppet og hatt hard avføring gjennom hele svangerskapet, men i dag har det løsnet, flere ganger!:smiley-ashamed004 Sov ekstremt dårlig i natt med mye kvalme (ikke hatt det før), og en del kynnere/modningsrier.
Har vært hos jordmor i dag tidlig å fått 3. runde med akupuntur, og i dag strippet hun meg og. Så nå håper jeg det er på gang!
Spennende da! Da blir det nok veldig snart baby på deg! Jeg er 39 uker nå, og hadde en veldig tung dag i går med mye kynnere og nedpress, og i dag morges var kynnere mer regelmessig og intense, men så gav det seg da jeg stod opp. Var så sikker på at noe var på gang, men neida. Hadde ikke magen vært så tung og hard hele tiden, så skulle jeg gjerne prøvd å nyte den siste tiden med gravidmagen. Men nå er det stort sett bare ubehag, og alt man gjør ender jo i kynnere. Så blir altfor rastløs av denne ventinga Er virkelig ikke laget for å sitte i en godstol eller sofa hele dagen. Måtte vi være heldig å føde ila de neste dagene!
 
Spennende da! Da blir det nok veldig snart baby på deg! Jeg er 39 uker nå, og hadde en veldig tung dag i går med mye kynnere og nedpress, og i dag morges var kynnere mer regelmessig og intense, men så gav det seg da jeg stod opp. Var så sikker på at noe var på gang, men neida. Hadde ikke magen vært så tung og hard hele tiden, så skulle jeg gjerne prøvd å nyte den siste tiden med gravidmagen. Men nå er det stort sett bare ubehag, og alt man gjør ender jo i kynnere. Så blir altfor rastløs av denne ventinga Er virkelig ikke laget for å sitte i en godstol eller sofa hele dagen. Måtte vi være heldig å føde ila de neste dagene!
Ja, man kan og bli lurt ofte virker det som. Det blir regelmessig, men så stopper det opp. Kjedelig å gå lenge å tro at det er i gang, men så er det ikke det. Skulle og virkelig ønske jeg kunne nyte den siste tida, men med så mye forskjellige vondter, rastløshet og en 1,5 åring som trenger mammaen sin, så er det fryktelig tungt nå.
Har en del sammentrekninger i kveld, som blir sterkere etterhvert, så håper ikke jeg blir lurt igjen nå :dead:
 
Her kjøpte vi oss hus for to uker siden, og jobber nå med å gjøre nåværende leilighet klar til salg. Er uke 38+0 idag, og håper veldig han holder seg der inne til termin, så vi kanskje rekker å selge før han kommer. Blir ikke flytting før uansett, men hadde vært veldig greit og ikke måtte hjemme unna alt av baby ting på visning og sånn :laughing002
 
Spennende da! Da blir det nok veldig snart baby på deg! Jeg er 39 uker nå, og hadde en veldig tung dag i går med mye kynnere og nedpress, og i dag morges var kynnere mer regelmessig og intense, men så gav det seg da jeg stod opp. Var så sikker på at noe var på gang, men neida. Hadde ikke magen vært så tung og hard hele tiden, så skulle jeg gjerne prøvd å nyte den siste tiden med gravidmagen. Men nå er det stort sett bare ubehag, og alt man gjør ender jo i kynnere. Så blir altfor rastløs av denne ventinga Er virkelig ikke laget for å sitte i en godstol eller sofa hele dagen. Måtte vi være heldig å føde ila de neste dagene!
Ja samme her ang hard mage. Kynnere av den minste ting, strikkepinne opp i dåsa og nedpress. Vil ikke gå tur med hunden engang :hilarious:
 
Ja, man kan og bli lurt ofte virker det som. Det blir regelmessig, men så stopper det opp. Kjedelig å gå lenge å tro at det er i gang, men så er det ikke det. Skulle og virkelig ønske jeg kunne nyte den siste tida, men med så mye forskjellige vondter, rastløshet og en 1,5 åring som trenger mammaen sin, så er det fryktelig tungt nå.
Har en del sammentrekninger i kveld, som blir sterkere etterhvert, så håper ikke jeg blir lurt igjen nå :dead:
Krysser fingrene:smiley-angelic001
 
Back
Topp