Vi prøver på nr 2Hvordan går det? Noen som har begynt å prøve eller nylig har blitt gravide?ferdig med prevensjonen nå så gleder meg til å prøve etter jeg er ferdig med mensen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi prøver på nr 2Hvordan går det? Noen som har begynt å prøve eller nylig har blitt gravide?ferdig med prevensjonen nå så gleder meg til å prøve etter jeg er ferdig med mensen
![]()
Vi har et barn fra før som ble født i juni ifjor. De vokser så fort så blir jo litt babysyk. Får håpe det klaffer for oss begge snartVi prøver på nr 2Hadde tenkt å vente men så fikk vi plutselig lyst på en til! Slutta på p-piller tidlig Mai. Blir veldig glad hvis det blir to tette! Men da gjør det heller ikke noe om det tar litt tid. Har du flere fra før?
![]()
Ja jeg tenkte utenom juni 2015Vi har et barn fra før som ble født i juni ifjor. De vokser så fort så blir jo litt babysyk. Får håpe det klaffer for oss begge snart![]()
Stor flokkMin juniskatt har fem storesøsken og blir storesøster selv i oktoberminste storebroren hennes fylte 2 år nå i juni
Ble tre veldig tette på oss
![]()
To av de eldste er mine og to av dem er pappaen sine![]()
Travle tider, ja, men ser allerede hvor stor glede 1 og 2-åringen har av hverandreStor flokkOg større blir den snart! Er kjekt med tette barn. Sikkert tøft i begynnelsen, men jeg vil tro de får mye glede av det etter hvert
![]()
Jeg kjenner jeg er veldig ferdig med babystadiet jeg.. Vi har to friske og glade barn og er veldig fornøyde med det!![]()
GratulererJeg har termin i starten av desember, så lillegutt er ca 17 mnd når lillebror kommer. Vi har en jente og gutt til fra før. Dette barnet var ikke planlagt, vi skulle stoppe på 3. Men nå gleder alle segdet er litt tungt å gå gravid når man har en liten en å løpe etter og lite søvn og tid til å slappe av. De 3 første mnd var helt krise, med kvalme og trøtthet osv. Nå går det bedre
![]()
Samme her!GratulererHåper å følge etter snart!
Eller ikke.. negative tester igjen og svak blødningJeg har testet svakt positivt nå. Ser ut til at det blir lillebrøster i slutten av mars![]()
Bedre lykke neste syklus.Eller ikke.. negative tester igjen og svak blødning![]()
Jeg er gravid igjen! I lykkerus ❤ Må den klamre seg fast!
Så herlig, gratulererJeg er gravid igjen! I lykkerus ❤ Må den klamre seg fast!
Gratulerer!Her kommer ei lillesøster i november![]()