Flere søsken?

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Hvor mange barn vil dere ha? Noen som prøver på nestemann/er gravide?
Vi har to og stopper på det. Jeg håper litt på en attpåklatt om noen år, men mannen er ikke enig..
 
Vi har to og er helt ferdig. Mannen steriliserte seg her for et par måneder siden, så den er i boks. :)
 
Har 3 flotte barn og er egentlig fornøyd.. Men samtidig ønsker jeg en til :p bruker ikke prevensjon annet enn hoppe i svingen som mannen ser ut til å ha blitt dårligere til.. Så tiden vil vise
 
Vi er enige om å prøve på nr 2 neste år :) Akkurat nå hopper vi av i svingen, som ikke går helt etter planen alltid. Så kanskje det skjer før. Vi må se litt hvordan det er med to før vi evt. bestemmer oss for 3. Mer enn 3 blir det ikke :p
 
Vi stopper på ett barn, mest sannsynligvis. Eller så kan det være vi prøver igjen om seks til ti år. Vi får se. ;)
 
Han vil ha to, jeg kunne tenkt meg en tredje også, kanskje en attpåklatt :p Vi vil vente til neste år med prøvingen :)
 
Jeg har en fra tidligere , så nå har vi to. Mannen vil gjerne ha en til... Jeg er veldig ambivalent :p tiden vil vise....
 
Jeg ville ha tre, mannen ville egentlig bare ha to. Nå har vi tre og er definitivt ferdig og fornøyde med flokken vi har :)
 
Mannen syns det holder med en, mens jeg gjerne vil ha to. Så jeg håper han ombestemmer seg,
 
Vi satser på ett barn til. Skulle gjerne startet prøvingen nå, men må vente til jeg har fått meg ny jobb. Vil ikke risikere å stå uten rett på permisjonspenger dersom det drøyer med jobbjakta. Sa opp gamlejobben pga flytting, og skal gå hjemme med vesla fram til barnehagestart.
 
Han har 5søsken så det holder her:) mannen fikset seg når han var 3 uker!
 
Hvordan går det? Noen som har begynt å prøve eller nylig har blitt gravide?:) ferdig med prevensjonen nå så gleder meg til å prøve etter jeg er ferdig med mensen :)
 
Back
Topp