Flere prøvere over 35 år?

Humøret er skiftene, men ønsket om barn er så stort, at jeg føler meg klar til å begynne igjen etter første mens.
Hvordan har du det etter sa? Ventet du en mens før du prøvde? Jeg har hørt så mye forskjellig, men valgte høre på legen å vente.

Det skjønner jeg godt. Jeg tror at når man mister på en eller annen måte, så gjør ønsket om barn Til at man ønsker å bli gravid kjapt igjen. Hvor langt var du på vei?

Det går mye bedre med meg nå enn hva det gjorde i 3-4 uker etter SA. Hormonell og alt var feil og trist og rart.

Jeg ventet ikke på mens. Vi tok opp tråden igjen så fort kroppen min var klar igjen. Veldig forskjellig hva leger råder en til å gjøre :)
 
Det skjønner jeg godt. Jeg tror at når man mister på en eller annen måte, så gjør ønsket om barn Til at man ønsker å bli gravid kjapt igjen. Hvor langt var du på vei?

Det går mye bedre med meg nå enn hva det gjorde i 3-4 uker etter SA. Hormonell og alt var feil og trist og rart.

Jeg ventet ikke på mens. Vi tok opp tråden igjen så fort kroppen min var klar igjen. Veldig forskjellig hva leger råder en til å gjøre :)

Jeg var 9+0
Ble oppdaget på tul, så knekken var å få vite det ikke var liv, når vi hadde ventet å se et bankende hjerte.
Men jeg skal ikke gi opp
Lykke til videre du også, vi må bare tro at neste gang sitter det:)
 
Jeg var 9+0
Ble oppdaget på tul, så knekken var å få vite det ikke var liv, når vi hadde ventet å se et bankende hjerte.
Men jeg skal ikke gi opp
Lykke til videre du også, vi må bare tro at neste gang sitter det:)

Da var vi ca like langt.

Masse lykke til til deg og. Neste gang MÅ det sitte hele veien :)
 
35 og prøver på nr 6....
Og det er ikke like enkelt som de første 5....
Lurer på om det er spiralen sin feil..?
 
Straks 37 og prøver på første barn:) Har hatt 2 MA siden juni (i uke 9 og uke 12). Satser på at alle gode ting er tre:)
 
Er 36 år og prøver på vårt første felles barn[emoji56]
Jeg har barn fra før [emoji173]
Endelig tilbake i ny pp etter sa/ma med tvillinger i august/september.
Nettopp fått første eggløsning etter alt det triste som var i 17..
Håper 2018 blir et berikende år for oss alle [emoji56] [emoji173] [emoji64]
 
35 og prøver på første. Kommet til pp 20 nå, vært under utredning et halvt års tid, men bortsett fra litt kort lutealfase som ser ut til å ha blitt bedre nå, og muligens trange eggledere som ble spylt opp etter sist mens, er visst alt bra hos meg. Fine amh-verdier!

Så må bare være tålmodig pga reduserte svømmere.
 
38 år og starter akkurat prøving med nr. 2. Første med kjæresten. Jeg har en på 11 fra før :)
 
Straks 37 og prøver på første barn:) Har hatt 2 MA siden juni (i uke 9 og uke 12). Satser på at alle gode ting er tre:)
Hvordan går det med dere? Er det mange som har blitt gravid dette året?

Det ble en til MA i sommer, men ble gravid igjen på første mens etterpå. Så nå er jeg gravid for fjerde gang. Er nå 17+3, det lengste jeg gar kommet:) Håper det holder helt å mål denne gangen :Heartred
 
Det ble en til MA i sommer, men ble gravid igjen på første mens etterpå. Så nå er jeg gravid for fjerde gang. Er nå 17+3, det lengste jeg gar kommet:) Håper det holder helt å mål denne gangen :Heartred

Så flott å høre:love7Gratulerer!! Da har dere vel time for Oul snart?
 
Back
Topp