Flere prøvere over 35 år?

Er 42 år og sitter med en nybakt gutt på 3 uker på armen.
Samboer vil ha en til, så kan nok hende jeg blir ny prøver om noen mnd.
Må gå all inn før eggene blir for gamle ;)
 
Er 42 år og sitter med en nybakt gutt på 3 uker på armen.
Samboer vil ha en til, så kan nok hende jeg blir ny prøver om noen mnd.
Må gå all inn før eggene blir for gamle ;)

Gratulerer! :Heartpink:love7 Ja da er det vel bare å hive seg igang med prøving så snart kroppen er klar ;)
Brukte dere lang tid på å bli gravid denne gangen?
 
36 og prøver på tredjemann! Har en forpåklatt på 19, og et barn på halvannet. Klaffet på pp1 med forrige, er på pp6 nå. Kjenner jeg hadde et håp om at det skulle klaffe fort denne gangen også, men her er det bare å smøre seg med håp og tålmodighet, mensen har bare tullet siden den kom tilbake etter fødsel, med alt fra 35 til 17-dagers syklus :dead:
 
36 og prøver på tredjemann! Har en forpåklatt på 19, og et barn på halvannet. Klaffet på pp1 med forrige, er på pp6 nå. Kjenner jeg hadde et håp om at det skulle klaffe fort denne gangen også, men her er det bare å smøre seg med håp og tålmodighet, mensen har bare tullet siden den kom tilbake etter fødsel, med alt fra 35 til 17-dagers syklus :dead:

Uff, ja da er det kanskje vanskelig å treffe på el da? Om syklusen tuller slik. Temper eller tester du etter el?
Krysser fingrene for at den plutselig sitter:smiley-angelic001:Heartred
 
Uff, ja da er det kanskje vanskelig å treffe på el da? Om syklusen tuller slik. Temper eller tester du etter el?
Krysser fingrene for at den plutselig sitter:smiley-angelic001:Heartred

Viser seg å være en liten utfordring ja:rolleyes: Jeg tester EL, satt akkurat og tenkte på temping, men tror det blir vanskelig siden jeg jobber som nattevakt? Har skjønt man skal måle på samme tid hver dag, før man står opp, så det vil jo bli en del huller i den målingen siden jeg går og legger meg på den tiden jeg vanligvis ville stått opp når jeg har jobbet :p
 
Sønnen vår er tre år og vi tenker at vi prøver på andremann i ett år, og så vurderer vi om vi skal fortsette. Siden jeg er 35 år og vi brukte nesten to år på å unnfange førstemann, tror jeg at jeg forsøker meg med en tur til fastlegen etter seks måneder, dersom det ikke klaffer innen da. Man trenger vel ikke vente et helt år når man er blitt såpass gammel og hadde utfordringer med førstemann? Krysser fingrene for at den sitter innen da uansett. :)
 
Blir 35 år i Februar.... prøver på nr 3.
 
41 år, prøver igjen etter MA oppdaget i uke 14 nå i slutten av november. Har ett barn født i 2017.
 
40 år, har 3 barn og ønsker oss 4. Oppdaget MA i uke 9 i oktober, positiv graviditetstest igjen nå i januar, men fikk blødning dagen etter positiv test. Blitt fort gravid med de 3 barna og. Begynner å bli redd for eggkvaliteten. Skal til priv gyn i februar så får jeg se. Håper det ennå kan gå en siste gang
 
Back
Topp