Flere prøvere over 35 år?

Har vært på 4 ultralyder, inkludert fosterdiagnostikk grunnet alder (uke 6, 9,11,12). Så det er lenge siden vi har sett henne nå, men hørte hjertet slå hos jordmor for 3 dager siden:)

Så godt at dere har fått god oppfølging! Og gratulerer så mye med jente :Heartred
Jeg er to gutter fra før, så er spent på om vi får oppleve jente noen gang :nailbiting:
 
Vi rakk akkurat å bli gravid i 2018. På selveste julaften fikk vi positiv test:love7
Så nå er det bare å krysse fingrene for at den holder seg der til termin:smiley-angelic001
 
Uff ja den veien her kan være både lang og slitsom:HeartredHar dere vært til noe utredning?
Jeg har akkurat blitt 39, så hører klokka tikker:sorry:
Vi har tatt utredning av meg og min kjære, han må ta ny sædprøve da denne er 2år gammel. Og da var den ikke helt bra.
Venter på IVF nå.
 
Vi rakk akkurat å bli gravid i 2018. På selveste julaften fikk vi positiv test:love7
Så nå er det bare å krysse fingrene for at den holder seg der til termin:smiley-angelic001
Gratulerer så mye med spiren :Heartred
 
Jeg er 39, prøver på nummer 3 som evt blir en attpåklatt. Samme pappa til alle. Men vi er prøvere på tredje året med 2 MA/SA, så det ser ikke veldig lyst ut. Er under utredning.
 
37 og prøver på barn nr. 2. Blir 38 i mars. Er i PP9 no, håpar det klaffar snart!! Har bestemt oss for å ta ein sjekk privat om det ikkje klaffar innan utgangen av februar (etter 10 PPar). Spiren sat i PP8 med jenta vår på 2,5 år, så me veit iallfall at me kan få det til. Håpar 2019 blir året for alle oss vaksne damer her! :)
 
39 år her.

Har dere tenkt noe på hvor lenge dere tenker å prøve før dere gir dere? Jeg har alltid tenkt at jeg ikke skal være eldre enn 40 når jeg eventuelt får nestemann men nå begynner jeg å nærme meg den alderen. Så usikker på om vi skal gi oss snart eller fortsette.
 
37 år her. Har et barn på 16 år fra før. Prøver på nr to med annen mann. 3år som prøvere og har startet med ivf i høst. Krysser fingrene for at det går nå i 2019!!!
 
39 år her.

Har dere tenkt noe på hvor lenge dere tenker å prøve før dere gir dere? Jeg har alltid tenkt at jeg ikke skal være eldre enn 40 når jeg eventuelt får nestemann men nå begynner jeg å nærme meg den alderen. Så usikker på om vi skal gi oss snart eller fortsette.
tja her må vi gjennom ivf så da er det penger som vil stoppe det etterhvert men også alltid tenkt innen 40.
 
37 og prøver på barn nr. 2. Blir 38 i mars. Er i PP9 no, håpar det klaffar snart!! Har bestemt oss for å ta ein sjekk privat om det ikkje klaffar innan utgangen av februar (etter 10 PPar). Spiren sat i PP8 med jenta vår på 2,5 år, så me veit iallfall at me kan få det til. Håpar 2019 blir året for alle oss vaksne damer her! :)

Krysser fingrene for 2019 blir året deres :smiley-angelic001:Heartpink
 
Back
Topp