Så spennende! Hvor mange barn har du?Begynner til høsten tenker jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Hvor mange barn har du?Begynner til høsten tenker jeg.
Har bare den ene. Tror det holder med to egentligSå spennende! Hvor mange barn har du?
Enig. jeg skal bare ha toHar bare den ene. Tror det holder med to egentlig
Hvor lenge må man jobbe for å opparbeide seg rettigheter igjen?
Du må ha jobbet 6 mnd før du går ut i perm. Jeg skal jobbe to dager i uken i 3 mnd, 100 prosent i 3 mnd og da har jeg opparbeidet meg rett til full lønn i ny permisjon. De regner gjennomsnittet av de 3 siste mnd
Takk! Hahah, la oss håpe du får det!! Herregud jeg er egentlig litt i sjokkGrattis! Jeg sniker litt på prøver-forumet så så du har testet positivt. Kjenner det rasler i eggstokkene. Kanskje jeg endelig får første el etter fødselen nå da?
Her er en oversikt! jeg er jo da blitt gravid igjen
Ja, men nå har vi en liten pause. Vil helst gå klar av julen
Her er en oversikt! jeg er jo da blitt gravid igjen
Så koselig <3 gratulerer så mye vi er ferdige og fornøyde. Litt vemodig det også, men vi har en hver fra før og fikk tvillinger i fjor, så da tenker jeg at det er veldig greit som det er <3Her er en oversikt! jeg er jo da blitt gravid igjen
Tusen takk!!Gratulerer så masse så utrolig koselig
Tusen takk skjønner godt at dere er ferdig samtidig som jeg skjønner at det er vemodig!Så koselig <3 gratulerer så mye vi er ferdige og fornøyde. Litt vemodig det også, men vi har en hver fra før og fikk tvillinger i fjor, så da tenker jeg at det er veldig greit som det er <3