Flere prøvere her?

En tråd i 'Juni 2018' startet av Scarlett, 4 Mar 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Scarlett Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Novemberbarna 19

Så spennende! Hvor mange barn har du?

2. trd18 Forelsket i forumet Julikulene 2020 Junilykke2018

Har bare den ene. Tror det holder med to egentlig

3. Scarlett Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Novemberbarna 19

Enig. jeg skal bare ha to :)

• Liker Liker x 1
  4. carrro Forelsket i forumet Junilykke2018

Har to, alltid hatt lyst på 3. Men med omgangssyke i hus sist uke tror jeg at vi stopper på to! Ikke fungerte jeg som kvalm mamma til to, og minstemor begynner faktisk å sove om nettene! Og det har jeg ventet på i 8 mnd nå, sååå nei :p men spør meg igjen om 4 år :D

5. Linkii Forelsket i forumet

Du må ha jobbet 6 mnd før du går ut i perm. Jeg skal jobbe to dager i uken i 3 mnd, 100 prosent i 3 mnd og da har jeg opparbeidet meg rett til full lønn i ny permisjon. De regner gjennomsnittet av de 3 siste mnd☺️

6. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Junilykke2018 Sommerfuglene Snøkrystallene2021❄️

Aha.. jeg syns det er så vanskelig å skjønne reglene.. jeg skal jobbe 50% i 4 mnd, også 100%. Så vil vi begynne å prøve når jeg har rett på sykepenger av 100% lønn.. men vet ikke når det er :p (fordi jeg vet jeg 99% sikkert blir sykemeldt veldig tidlig)

7. Jente88 Glad i forumet Assistert-jentene Junilykke2018

Jeg er så i tvil, hadde et dritt svangerskap med masse bekkenplager, for ikke snakke om prøverørsperioden før det? Vil jeg takle enda en hormonprosess og svangerskap? Samtidig som jeg ikke ønsker at barnet mitt skal være enebarn

8. Scarlett Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Novemberbarna 19

Her er en oversikt! :) jeg er jo da blitt gravid igjen:hilarious:

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 7
    • Liker Liker x 4
  9. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Grattis! Jeg sniker litt på prøver-forumet så så du har testet positivt. Kjenner det rasler i eggstokkene. Kanskje jeg endelig får første el etter fødselen nå da? :laughing021

10. Scarlett Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Novemberbarna 19

Takk! :dummy1: Hahah, la oss håpe du får det!! :hilarious::hilarious: Herregud jeg er egentlig litt i sjokk

• Morsom Morsom x 1
    • Vinner Vinner x 1
  11. Sommerkroppen Forelsket i forumet Junilykke2018

Oi! Gratulerer! :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  12. Ikke i bruk Forumet er livet

Lykke til til alle dere som prøver :D Er dere innom underforumet for de som prøver?

Og gratulerer så mye til de som allerede har blitt gravide :D

13. rosa.sommerfugl Elsker forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤ Juliskattene 2018 ❤ Julikulene 2020 Junilykke2018

Ja, men nå har vi en liten pause. Vil helst gå klar av julen :oops:

14. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Junilykke2018 Sommerfuglene Snøkrystallene2021❄️

Så spennende at dere prøver på nr 2 :D

• Hjertelig Hjertelig x 2
  15. bellulf Forelsket i forumet

Gratulerer så masse:Heartred så utrolig koselig

16. Miiniputt Glad i forumet Junilykke2018

Så koselig <3 gratulerer så mye :D vi er ferdige og fornøyde. Litt vemodig det også, men vi har en hver fra før og fikk tvillinger i fjor, så da tenker jeg at det er veldig greit som det er <3

17. Scarlett Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Novemberbarna 19

Tusen :Heartpink takk!!:love7

18. Scarlett Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Novemberbarna 19

Tusen takk :Heartbigred skjønner godt at dere er ferdig samtidig som jeg skjønner at det er vemodig! :love2

19. Aléria Elsker forumet Marshmallows2021 Junilykke2018

Gratulerer Scarlett! :Heartred
    Jeg har begynt å kjenne litt på lysten til å bli gravid igjen og mannen og jeg har såvidt begynt å diskutere det, men det blir nok fortsatt en stund til, kanskje om et år. Vi vet ikke om vi skal ha to eller tre barn og jeg føler for å "spare" litt på neste graviditet og baby i tilfelle det blir bare en til.. Men jeg bikker 30 neste år, så vil ikke vente for lenge heller, iallefall om vi bestemmer oss for å gå for nr tre etterhvert! Samtidig har jeg har en superteit stemme i bakhode som sier at det må gå litt tid imellom for arbeidsgivers del, så jeg får jobbet litt imellom permisjonene... :facepalm:

20. *Butterfly* Glad i forumet Vårspirene 2021 Junilykke2018

Grattis! ❤️ Hadde sex uten prevansjon (med et "uhell" ) så kjenner jeg er litt redd og samtidig spent Føler meg ikke klar for en til riktig enda Har egentlig lyst på 3 barn, men blir så fryktelig dårlig under graviditet...

Del denne siden