Flere prøvere her?

Scarlett

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberbarna 19
hei alle sammen! :-D

Er det noen her som prøver på en baby til nå? :D
Eller som tenker å starte med prøving snart?
 
Vi prøver ikke nå, skal ha ulønnet permisjon, og må så tjene opp rett til foreldrepenger igjen, så de blir ikke så tett i alder som vi i utgangspunktet så for oss..
 
Jeg klør etter å prøve igjen, men har lovet meg selv å gå ned i vekt først. 11,5 kg igjen om jeg klarer å holde meg. :hilarious: Mulig vi tjuvstarter noe før det, jeg blir ikke så lett gravid akkurat. :p
 
Vi prøver ikke nå, skal ha ulønnet permisjon, og må så tjene opp rett til foreldrepenger igjen, så de blir ikke så tett i alder som vi i utgangspunktet så for oss..
Åja, skjønner! Uff er mange ting som skal på plass... jeg skal ikke gå ulønna så jeg slipper heldigvis det MDD p tjene opp rett til foreldrepenger igjen. Men vi har jo prøvd et par måneder allerede nå, så det tar sin tid..
 
Jeg klør etter å prøve igjen, men har lovet meg selv å gå ned i vekt først. 11,5 kg igjen om jeg klarer å holde meg. :hilarious: Mulig vi tjuvstarter noe før det, jeg blir ikke så lett gravid akkurat. :p
Heheh, akkurat som å høre meg selv. Jeg tenker også: skal jeg komme meg i form igjen eller gunne på? Så nå kommer jeg meg i form samtidig som vi prøver. Har litt av mammakroppen som må bort her:hilarious:Jeg blir heller ikke lett gravid, tok 3 år med førstemann så vi må nesten bare kjøre på...
 
Åja, skjønner! Uff er mange ting som skal på plass... jeg skal ikke gå ulønna så jeg slipper heldigvis det MDD p tjene opp rett til foreldrepenger igjen. Men vi har jo prøvd et par måneder allerede nå, så det tar sin tid..

Åå. Hvor gammel var baby når dere begynte å prøve?
Jeg har 2 hyperemesis svangerskap bak meg, så blir dårlig bare av tanken på kombinasjonen våkenetter mens jeg er gravid..
 
Åå. Hvor gammel var baby når dere begynte å prøve?
Jeg har 2 hyperemesis svangerskap bak meg, så blir dårlig bare av tanken på kombinasjonen våkenetter mens jeg er gravid..
Hun var 1,5 mnd:hilarious::hilarious::hilarious: fikk tilbake mensen etter 3 uker. Så vi bare kjørte på, for jeg visste at det kom til å ta tid.
Ånei ikke hyperemesis:( kan ikke forestille meg hvordan det må være å ha det under svangerskapet.. forstår godt tankegangen din da ja:hilarious:
 
Hun var 1,5 mnd:hilarious::hilarious::hilarious: fikk tilbake mensen etter 3 uker. Så vi bare kjørte på, for jeg visste at det kom til å ta tid.
Ånei ikke hyperemesis:( kan ikke forestille meg hvordan det må være å ha det under svangerskapet.. forstår godt tankegangen din da ja:hilarious:

Å hjelp, det var tidlig ja :hilarious:
Synd noen skal slite så med å bli gravide :( håper det går raskere denne gang, har hørt flere som raskere blir gravid med nr 2!

Ja, grusom tilstand! Men til gjengjeld har jeg raske fødsler. Men de 9 mnd før... grusomt.
 
Nå har jeg 3 gutter, så nå blir det ikke mer;) men for min del å vis vi hadde hatt plass så ville jeg hatt et dusin med unger:Heartredjeg elsker babyer og kosen rundt det.
 
Å hjelp, det var tidlig ja :hilarious:
Synd noen skal slite så med å bli gravide :( håper det går raskere denne gang, har hørt flere som raskere blir gravid med nr 2!

Ja, grusom tilstand! Men til gjengjeld har jeg raske fødsler. Men de 9 mnd før... grusomt.
Ja det håper jeg også.. men tviler:hilarious:

Ja, jeg lå i 48t med rier, så vet ikke hva som er verst:hilarious: men uansett så tror jeg at jeg virkelig hadde slitt om jeg hadde hatt hyperemesis under svangerskapet, jeg hater å være kvalm:yuck:
 
Nå har jeg 3 gutter, så nå blir det ikke mer;) men for min del å vis vi hadde hatt plass så ville jeg hatt et dusin med unger:Heartredjeg elsker babyer og kosen rundt det.
Så koselig med 3 gutter <3 men kan også tenke meg at de trenger mye plass, så kanskje greit å gi seg mens leken er god:hilarious:
 
Vi vurderer Nr 3. Jeg skal gå en del mnd ulønnet. Så hvis vi skal prøve kan vi ikke starte før i slutten av juni. Da rekker jeg akkurat å opparbeide med nye rettigheter. Har dere fått igjen mensen? Jeg går på mini pille. Tar ingen sjangser ;-)
 
Jeg er SÅ ferdig med å få barn :hilarious: Etter to svangerskap med ekstrem kvalme (og ekstremt halsbrann) og to ganske harde fødsler, konstanterte jeg tidlig at jeg er fornøyd med to. Jeg ville gått gjennom det igjen glatt for deres del, ikke misforstå, men jeg gjør det ikke frivillig igjen.

Nå som permisjonen går mot slutten har jeg imidlertid kjent litt på savnet av babytiden igjen og tenkt mye på at tiden går fort, men jeg tenker også at jeg har to veldig fine barn som jeg er så heldig at jeg skal få tilbringe tid sammen med i mange år fremover. Og det er uten kvapsemage, blødende pupper og ekstrem kvalme.
 
Her er vi ferdige :) Det er sørgmodig, men rett avgjørelse for meg, helsa mi, og familien.Dem skal opp, og frem også disse utrolige skattene våre :love017
Men blir spennende, og følge dere andre som er prøvere :D
 
Det blir nok hvertfall en til, men om noen år...:rolleyes: jeg er SÅ klar for å tilbake på jobb snart! :p men jeg koser meg jo, og skal være hjemme helt til mai ;)
 
Vi vurderer Nr 3. Jeg skal gå en del mnd ulønnet. Så hvis vi skal prøve kan vi ikke starte før i slutten av juni. Da rekker jeg akkurat å opparbeide med nye rettigheter. Har dere fått igjen mensen? Jeg går på mini pille. Tar ingen sjangser ;-)

Hvor lenge må man jobbe for å opparbeide seg rettigheter igjen?
 
Heheh, akkurat som å høre meg selv. Jeg tenker også: skal jeg komme meg i form igjen eller gunne på? Så nå kommer jeg meg i form samtidig som vi prøver. Har litt av mammakroppen som må bort her:hilarious:Jeg blir heller ikke lett gravid, tok 3 år med førstemann så vi må nesten bare kjøre på...

Jeg tipper jeg ikke klarer å vente til idealvekta er nådd. :hilarious:

Har ikke fått tilbake mens enda dog, så ligger ikke så godt til rette for prøving heller. :p
 
Back
Topp