Flere prøvere her?

Har to, alltid hatt lyst på 3. Men med omgangssyke i hus sist uke tror jeg at vi stopper på to! Ikke fungerte jeg som kvalm mamma til to, og minstemor begynner faktisk å sove om nettene! Og det har jeg ventet på i 8 mnd nå, sååå nei :p men spør meg igjen om 4 år :D
 
Hvor lenge må man jobbe for å opparbeide seg rettigheter igjen?

Du må ha jobbet 6 mnd før du går ut i perm. Jeg skal jobbe to dager i uken i 3 mnd, 100 prosent i 3 mnd og da har jeg opparbeidet meg rett til full lønn i ny permisjon. De regner gjennomsnittet av de 3 siste mnd☺️
 
Du må ha jobbet 6 mnd før du går ut i perm. Jeg skal jobbe to dager i uken i 3 mnd, 100 prosent i 3 mnd og da har jeg opparbeidet meg rett til full lønn i ny permisjon. De regner gjennomsnittet av de 3 siste mnd☺️

Aha.. jeg syns det er så vanskelig å skjønne reglene.. jeg skal jobbe 50% i 4 mnd, også 100%. Så vil vi begynne å prøve når jeg har rett på sykepenger av 100% lønn.. men vet ikke når det er :p (fordi jeg vet jeg 99% sikkert blir sykemeldt veldig tidlig)
 
Jeg er så i tvil, hadde et dritt svangerskap med masse bekkenplager, for ikke snakke om prøverørsperioden før det? Vil jeg takle enda en hormonprosess og svangerskap? Samtidig som jeg ikke ønsker at barnet mitt skal være enebarn
 
Her er en oversikt! :) jeg er jo da blitt gravid igjen:hilarious:
 

Vedlegg

  • 99202AC0-D0F2-4607-907A-C520F6DE2663.png
    99202AC0-D0F2-4607-907A-C520F6DE2663.png
    101,1 KB · Visninger: 39
Grattis! Jeg sniker litt på prøver-forumet så så du har testet positivt. Kjenner det rasler i eggstokkene. Kanskje jeg endelig får første el etter fødselen nå da? :laughing021
 
Grattis! Jeg sniker litt på prøver-forumet så så du har testet positivt. Kjenner det rasler i eggstokkene. Kanskje jeg endelig får første el etter fødselen nå da? :laughing021
Takk! :dummy1: Hahah, la oss håpe du får det!! :hilarious::hilarious: Herregud jeg er egentlig litt i sjokk
 
Lykke til til alle dere som prøver :D Er dere innom underforumet for de som prøver?

Og gratulerer så mye til de som allerede har blitt gravide :D
 
Ja, men nå har vi en liten pause. Vil helst gå klar av julen :oops:
 
Her er en oversikt! :) jeg er jo da blitt gravid igjen:hilarious:
Så koselig <3 gratulerer så mye :D vi er ferdige og fornøyde. Litt vemodig det også, men vi har en hver fra før og fikk tvillinger i fjor, så da tenker jeg at det er veldig greit som det er <3
 
Så koselig <3 gratulerer så mye :D vi er ferdige og fornøyde. Litt vemodig det også, men vi har en hver fra før og fikk tvillinger i fjor, så da tenker jeg at det er veldig greit som det er <3
Tusen takk :Heartbigred skjønner godt at dere er ferdig samtidig som jeg skjønner at det er vemodig! :love2
 
Gratulerer Scarlett! :Heartred
Jeg har begynt å kjenne litt på lysten til å bli gravid igjen og mannen og jeg har såvidt begynt å diskutere det, men det blir nok fortsatt en stund til, kanskje om et år. Vi vet ikke om vi skal ha to eller tre barn og jeg føler for å "spare" litt på neste graviditet og baby i tilfelle det blir bare en til.. Men jeg bikker 30 neste år, så vil ikke vente for lenge heller, iallefall om vi bestemmer oss for å gå for nr tre etterhvert! Samtidig har jeg har en superteit stemme i bakhode som sier at det må gå litt tid imellom for arbeidsgivers del, så jeg får jobbet litt imellom permisjonene... :facepalm:
 
Grattis! ❤️ Hadde sex uten prevansjon (med et "uhell" ) så kjenner jeg er litt redd og samtidig spent Føler meg ikke klar for en til riktig enda Har egentlig lyst på 3 barn, men blir så fryktelig dårlig under graviditet...
 
Back
Topp