Flere med nedpress?

Tiks

Forelsket i forumet
Flere som merker nedpress? Kjenner det når jeg hoster, ler og nyser. I tillegg hvis jeg står mye og går i trapper. Litt ekkelt. Akkurat som hodet er på vei ut..

Ooh, ikke lenge igjen nå :) Går fort mot slutten, du har termin 1?
Jeg har det kanskje litt, er så usikker. Det stikker og presser å holder på neddi der :p Men har enda en stund igjen, så så lenge hun bare holder på inni der går det bra, og ikke finner ut at hun skal ut før jula. For det er ikke med i plan min :)

Har hatt veldig mye de siste dagene her. Kjennes ut som en hard ball som presser mot skambeinet og har sinnsykt mye kynnere.

Ooh, ikke lenge igjen nå :) Går fort mot slutten, du har termin 1?
Jeg har det kanskje litt, er så usikker. Det stikker og presser å holder på neddi der :p Men har enda en stund igjen, så så lenge hun bare holder på inni der går det bra, og ikke finner ut at hun skal ut før jula. For det er ikke med i plan min :)
Ja, termin 1.januar.. Bare 3 1/2 uke til det.. Hjelp!!!

Hærre... Det går fort det :D Hva håper du på da? Før eller etter? :)
Håper på etter nyttår. Men føler det kommer til å skje før egentlig. Førstemann kom nemlig tre dager før termin..

Jeg begynte faktisk med nedpress i uke 20.. Har derfor jobbet redusert fra da.. Er mer nå selvfølgelig, kjempe ubehagelig:-S

Jeg begynte faktisk med nedpress i uke 20.. Har derfor jobbet redusert fra da.. Er mer nå selvfølgelig, kjempe ubehagelig:-S
Ja, det er ekkelt. Hjelper å roe ned. Ikke så lett rett før jul..

Lett mener jeg :-)

Nå og da får jeg litt nedpress. Ikke godt. Noen ganger, spesielt om vi er ute og handler føles det ut som om han har tenkt å ramle ut med hjelp av kynnere :P

Har hatt nedpress siden uke 23. Da var det periodevis så mye press at det var vondt å gå. Hos meg har det faktisk blitt mindre nedpress og ikke mer

Back
Topp