Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, termin 1.januar.. Bare 3 1/2 uke til det.. Hjelp!!!Ooh, ikke lenge igjen nåGår fort mot slutten, du har termin 1?
Jeg har det kanskje litt, er så usikker. Det stikker og presser å holder på neddi derMen har enda en stund igjen, så så lenge hun bare holder på inni der går det bra, og ikke finner ut at hun skal ut før jula. For det er ikke med i plan min
![]()
Håper på etter nyttår. Men føler det kommer til å skje før egentlig. Førstemann kom nemlig tre dager før termin..Hærre... Det går fort detHva håper du på da? Før eller etter?
![]()
Aha, skal krysse fingrene for at du får nyttårsbabyHåper på etter nyttår. Men føler det kommer til å skje før egentlig. Førstemann kom nemlig tre dager før termin..
Ja, det er ekkelt. Hjelper å roe ned. Ikke så lett rett før jul..Jeg begynte faktisk med nedpress i uke 20.. Har derfor jobbet redusert fra da.. Er mer nå selvfølgelig, kjempe ubehagelig:-S
Er nok ikke det.. Men er noen ting som må vike. Får gjøre det beste ut av detJa, det er ekkelt. Hjelper å roe ned. Ikke så lett rett før jul..