Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg også!!!!Spennende jeg skal på ul 14. for sjekk! Har et 2dagers og en blasto igjen jeg krysser fingrene for at vi begge slipper mer hormoner etter d
Vi har brukt fertilitetssenteret i oslo og vi er kjempe fornøyde! De tar godt vare på pasientene, er flinke og hyggeligeHei! Endelig rotet meg til å opprette bruker etter kun å ha lest innlegg. Lyst til å dele erfaringer med dere i samme situasjon. Jeg går på 3 uken på spray nå, og skal starte med stimulering på torsdag. Forhåpentligvis innsett uke 4! Er vår første ivf og gjør det gjennom fertilitetssenteret i Oslo. Noen som har erfaringer derfra? Står samtidig på venteliste på riksen.
Vi har et barn fra før som ikke var planlagt, når vi har planlagt nr 2 går det ikke selv om alle tester er fine på oss begge. Krysser fingrene for et gull til!![]()
Vi er i gang med søskenforsøk som sagt, har kun i dag igjen med medisiner, skal sette eggløsningsspøyte 22.15 i dag, blir deilig å slippe medisiner. Vi fikk en herlig liten gutt i 2013, resultat av ICSI sorøk. Han kom på 2 ICSI, så nå er vi lissom på 1 ICSI igjen. Dem har kun brukt min egen syklus siden jeg ble gravid, men nå siden det er ferskforsøk, må jeg bruke Lutinus første 14 dagene
Åssen går det med dere andre her inne? Er det flere som skal sette inn snart yene forsvinner bare..
Er så spent på Ul i morgen.. Håper alt ser bra ut og jeg kan sette inn en av de nærmeste dagene.. Så kommer spenningen om de to siste klarer opptining:? tar aldri slutt disse bekymringene![]()
Takk for d grugleder megKjenner så godt til det.Vi har bare et Blastocyst på frys. Jeg skal på UL til fredag. Lykke til på UL imorgen. Krysser fingrene for deg
![]()