Flere med innsett i Januar?

Hvordan går det med dere? Hvordan ligger dere ann nå? :) :)

Her er det nå dag 4 på Progynova. Er trøtt, men ellers ingen andre bivirkninger. Er så spennende at jeg klarer nesten ikke vente helt til uke 4. Måtte tiden gå veldig fort :)

Her går d bra også! Men er så altfor trøtt for jobb idag kjenner jeg.. Var ikke like ille forrige runde.. Håper d avtar litt snart! Er veldig utålmodig til ul på tirsdag nå.. Håper alt ser greit ut og jeg får satt inn snart

Hei jenter! Etter en tung jul/ nyttår med dødsfall i nærmeste familie har vi bestemt oss for å vente til februar før nytt forsøk. Ønsker dere lykke til :)

Hei! Endelig rotet meg til å opprette bruker etter kun å ha lest innlegg. Lyst til å dele erfaringer med dere i samme situasjon. Jeg går på 3 uken på spray nå, og skal starte med stimulering på torsdag. Forhåpentligvis innsett uke 4! Er vår første ivf og gjør det gjennom fertilitetssenteret i Oslo. Noen som har erfaringer derfra? Står samtidig på venteliste på riksen.
Vi har et barn fra før som ikke var planlagt, når vi har planlagt nr 2 går det ikke selv om alle tester er fine på oss begge. Krysser fingrene for et gull til! ❤️
Vi har brukt fertilitetssenteret i oslo og vi er kjempe fornøyde! De tar godt vare på pasientene, er flinke og hyggelige:) Vi har hatt 2 forsøk, men fikk bare satt inn egg på forsøk nr 2 og er nå 7 uker på vei:)

Hei, lenge siden jeg var inne her nå, men vi er i gang med søskenforsøk, var til ultralyd i dag og skal ha uttak tirsdag og innsett torsdag, blir spennende :-)

Vi hører til i Porsgrunn, veldig fornøyde med opplegget og behandlingen der:happy119 Vi er i gang med søskenforsøk som sagt, har kun i dag igjen med medisiner, skal sette eggløsningsspøyte 22.15 i dag, blir deilig å slippe medisiner. Vi fikk en herlig liten gutt i 2013, resultat av ICSI sorøk. Han kom på 2 ICSI, så nå er vi lissom på 1 ICSI igjen. Dem har kun brukt min egen syklus siden jeg ble gravid, men nå siden det er ferskforsøk, må jeg bruke Lutinus første 14 dagene:) Skal som sagt sette inn torsdag neste uke, 2 stk. Spennende å se hvor mange egg som blir befrukta denne gangen, har vært 13 på første og 10 på andre ;) På ultralyd så vi 15 eggposer på høyre og 5 på venstre, så det lover bra:smiley-bounce012 Åssen går det med dere andre her inne? Er det flere som skal sette inn snart :)

Jeg hadde avbrutt fryseforsøk før jul. Forsinka mens som kom idag og startet opp på progynova. Håper det blir gjennomført fryseforsøk denne cyklus...Lykke til dere som er igang eller ruger!

Er så spent på Ul i morgen.. Håper alt ser bra ut og jeg kan sette inn en av de nærmeste dagene.. Så kommer spenningen om de to siste klarer opptining:? tar aldri slutt disse bekymringene:(

Er så spent på Ul i morgen.. Håper alt ser bra ut og jeg kan sette inn en av de nærmeste dagene.. Så kommer spenningen om de to siste klarer opptining:? tar aldri slutt disse bekymringene:(

Kjenner så godt til det. :( Vi har bare et Blastocyst på frys. Jeg skal på UL til fredag. Lykke til på UL imorgen. Krysser fingrene for deg :)

Godt å høre! Og gratulerer så masse med graviditeten! ❤️ Håper vi er like heldige! Hvorfor fikk du ikke satt inn første gangen? Ble du overstimulert?

Takk ja slimhinna var nesten på 13 og bare små egg så her var alt klart! Så blir innsett på mandag... Pga medisin fikk de ikke til at jeg først kunne prøve 2dagers egget og hvis d ikke gikk så ble d blasto.. Kjenner at d er litt nervepirrende da.. Så jeg måtte velge selv hvilket jeg ville ha inn. Så valgte blasto.... Siden slimhinna var så bra!!! Så nå krysser jeg alt jeg har for at den klarer opptining:))

Back
Topp