Flere med innsett i Januar?

Hvilken klinikk hører dere Januar prøvere til egentlig?

Vi hører til IVF-Klinikken Oslo :)

Hei! ny her inne, men andre forsøk. skal til ul 9.jan så blir uttak/insett i uke 3. Så krysser jeg alt jeg har for at d går bra denne gangen. Har vært sykemeldt fra jobb siden 13.nov til ut jan i håp om at d kan hjelpe. Fulltidsjobb ved siden av "hobby" gårdsbruk. :)

Eg går til klinikk hausken ❤️ kor går du da?

Klinikk Hausken her også :)

UNN :)

Klinikk hausken er fantastiske!
Satte inn 2 idag et som var utviklet 100% å det andre var delt i to eller ka det var så nå begynner den laaange ventingen i 2 uker verdens dårligste tolmodighet!!!

tusen takk :)

Hei! Endelig rotet meg til å opprette bruker etter kun å ha lest innlegg. Lyst til å dele erfaringer med dere i samme situasjon. Jeg går på 3 uken på spray nå, og skal starte med stimulering på torsdag. Forhåpentligvis innsett uke 4! Er vår første ivf og gjør det gjennom fertilitetssenteret i Oslo. Noen som har erfaringer derfra? Står samtidig på venteliste på riksen.
Vi har et barn fra før som ikke var planlagt, når vi har planlagt nr 2 går det ikke selv om alle tester er fine på oss begge. Krysser fingrene for et gull til! ❤️

Endelig! Første Progynova tatt og fryseforsøk er igang. :) UL 16/1 for så innsetting uken etter. Måtte det ene og eneste Blastocyste vi har på frys overleve opptiningen og bite seg fast i 9 mnd. :) :)

Spennende jeg skal på ul 14. for sjekk! Har et 2dagers og en blasto igjen jeg krysser fingrene for at vi begge slipper mer hormoner etter d

Dag 2 på Progynova. Tar 2mg 3 ganger daglig. Eneste jeg har gjort idag er å sove, sove, sove. Så trøtt og hodet føles som en bomullsdott. Noen her som har tatt Progynova? Har dere hatt bivirkninger?

Back
Topp