Flere enn meg med plutselig trang til å få orden...

En tråd i 'Juli 2019' startet av Suppegjøken, 5 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. solbærsol Blir kjent med forumet

Jeg bruker banankasser, bare å spørre på matbutikken. Helt gratis ;)

2. Belka87 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Julibarna 2019

Vi har i perioder hatt problemer med mus, så tør ikke ha det i banankasser i frykt for å få mus i hus igjen, for da går de på klær og andre ting løs.
    Opplevded det da jeg bodde hjemme hos mine foreldre og de fikk mus på loftet. Hadde ting pakket i poser/banankasser og fikk ødelagt høyt elskede ting, så tør ikke ta den sjansen igjen :)
    Og også redd for fuktskader, dersom man plutselig skulle få en lekkasje i taket:p

3. taweret88 Blir kjent med forumet Julibarna 2019

Jeg har nå omorganisert kommoden med babyklær 3 ganger. Kastet bort en haug med ting vi aldri bruker. Siste prosjekt er å sortere alle produkter og hjemmeapoteket på badet.

4. Surdrue Blir kjent med forumet

Her er det mannen som er "verst"! Har fått det for seg at vi MÅ pusse opp soverommet før mini kommer... nevnte jeg at det er under 5 uker til termin??? :laughing002

• Morsom Morsom x 1
  5. Belka87 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Julibarna 2019

Har nå fått et voldsomt behov for å få orden og kommer sikkert til å ta meg vann over hodet :bored:Kjenner behovet for å rydde i alle skuffer og skap, og da mener jeg alle! (Kjøkkenskap, kommoder, skapet i boden, kontoret, kjelleren, vaskerommet, badet), kjenner behovet for å få kastet ting som har vært klart for kasting innover 2 år :wacky: Har også fått det for meg at jeg må få renset teppet og sofaen. Hvordan jeg skal komme i mål med alt er en annen sak :hilarious:

6. Monkeybaby Forelsket i forumet Julibarna 2019

Nå er snart 12år med digitale bilder ryddet og sortert også, så nå er det kanskje like greit at denne frøkna bare kommer :wtf:

• Vinner Vinner x 2
    • Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  7. Suppegjøken Forelsket i forumet Julibarna 2019

Know the feeling! :) Har fortsatt to kjøkkenskap å gå igjennom :eek:

• Morsom Morsom x 1
  8. Fembarnsmor Blir kjent med forumet

Sånn holder jeg også på(><) De siste ukene i hver svangerskap får jeg skikkelig ryddetrang- og blir ofte til at jeg startet, og mannen min må fortsette for jeg får vondt i bekkenet etc :) Vi flyttet til nytt hus i januar, og med fire barn under 6år, har vi enda ikke ryddet ut av alle esker etc i kjelleren, og behovet for å sortere i alt har plutselig blitt supersterkt :)

• Liker Liker x 1
  9. Laufey Gift med forumet Sensommerbarna 2019 Assistert-jentene Julibarna 2019

Jeg har fått mannen til å rense vannlåsen på kjøkkenet, bare tanken på at babyen skulle komme før vannlåsen var renset ble for mye :hilarious:

• Morsom Morsom x 4
    • Liker Liker x 1
  10. Nesting på sitt beste :p Jeg var på ingen måte bedre altså! :p

11. Snartmamma25 Flørter med forumet

Nå må jeg nesten le litt - jeg trodde det bare var meg xsmile9 ingenting tilfredsstiller mer enn system i alle skuffer IG skap - må vere en del av «svangerskapssymptomene» spør du meg :angel8

• Liker Liker x 1
  12. Bombus Forelsket i forumet Septembergull'17 Julibarna 2019

Haha, NÅ kom denne trangen til å organisere her hjemme, termin på torsdag :hilarious: hele huset sto på hodet i går ettermiddag etter en voldsom utrydding mens storebror var i barnehagen. Kunne ikke passet bedre enn at svigermor var på besøk og kunne ta seg av storebror slik at jeg fikk ryddet unna litt, mens samboer malte på garasjen som vi nylig fikk montert. Haha, herlig med slike prosjekter rett opp mot termin :wacky: Så er planen å fortsette litt de neste dagene med å få ting mer på plass og få vasket gjennom og lagt på plass babyklær til lille og ikke minst få pakket ferdig fødebaggen :hilarious: stresser ikke like mye denne gang merker jeg :hilarious:

13. Moderator Marte Gift med forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

:laughing021

• Morsom Morsom x 3

Del denne siden