Flere enn meg med plutselig trang til å få orden...

De er det altså, men dog gull verdt.
Har alt av babytøy sortert etter str. liggende i plastkasser på loftet, det samme med arvet tøy som vesla er for liten til enda. Og enda har jeg masse vinter/høst tøy som må sorteres (gis bort/kaste/pakke bort) og trenger egne bokser, skulle hatt en boks til alt hundeutstyret, en til alt av uteleker, hageutstyr, ja, alt :p
Hvem hadde vel trodd at det skulle være så dyrt å rydde og gi ting sin egen plass :hilarious:
Jeg bruker banankasser, bare å spørre på matbutikken. Helt gratis ;)
 
Jeg bruker banankasser, bare å spørre på matbutikken. Helt gratis ;)

Vi har i perioder hatt problemer med mus, så tør ikke ha det i banankasser i frykt for å få mus i hus igjen, for da går de på klær og andre ting løs.
Opplevded det da jeg bodde hjemme hos mine foreldre og de fikk mus på loftet. Hadde ting pakket i poser/banankasser og fikk ødelagt høyt elskede ting, så tør ikke ta den sjansen igjen :)
Og også redd for fuktskader, dersom man plutselig skulle få en lekkasje i taket:p
 
Jeg har nå omorganisert kommoden med babyklær 3 ganger. Kastet bort en haug med ting vi aldri bruker. Siste prosjekt er å sortere alle produkter og hjemmeapoteket på badet.
 
Her er det mannen som er "verst"! Har fått det for seg at vi MÅ pusse opp soverommet før mini kommer... nevnte jeg at det er under 5 uker til termin??? :laughing002
 
Har nå fått et voldsomt behov for å få orden og kommer sikkert til å ta meg vann over hodet :bored:Kjenner behovet for å rydde i alle skuffer og skap, og da mener jeg alle! (Kjøkkenskap, kommoder, skapet i boden, kontoret, kjelleren, vaskerommet, badet), kjenner behovet for å få kastet ting som har vært klart for kasting innover 2 år :wacky: Har også fått det for meg at jeg må få renset teppet og sofaen. Hvordan jeg skal komme i mål med alt er en annen sak :hilarious:
 
Nå er snart 12år med digitale bilder ryddet og sortert også, så nå er det kanskje like greit at denne frøkna bare kommer :wtf:
 
Har nå fått et voldsomt behov for å få orden og kommer sikkert til å ta meg vann over hodet :bored:Kjenner behovet for å rydde i alle skuffer og skap, og da mener jeg alle! (Kjøkkenskap, kommoder, skapet i boden, kontoret, kjelleren, vaskerommet, badet), kjenner behovet for å få kastet ting som har vært klart for kasting innover 2 år :wacky: Har også fått det for meg at jeg må få renset teppet og sofaen. Hvordan jeg skal komme i mål med alt er en annen sak :hilarious:

Know the feeling! :) Har fortsatt to kjøkkenskap å gå igjennom :eek:
 
...i skap og boder? Kjenner at jeg ikke klarer å slappe av når jeg vet at vi har et svært garderobeskap på soverommet med kaos, og en oppbevaringsgarderobe som inneholder alt mulig rot... Og jeg har hatt all verdens tid til å se på Marie Kondo sine ryddemetoder og div annet for å gjøre livet litt ryddigere. Vi har det travelt nok fra før om ikke vi skal vasse i rot som ikke har noen fast plass.

Så jeg gikk til innkjøp av plastkasser og søppelsekker og satte meg midt i haugene og sorterte. Har gitt 7 sekker med klær til UFF, solgt litt og fylt 8-10 bossekker med alt mulig ræl fra rundtom i huset.

Kjenner at det er ekstremt deilig med orden rundtom, så får fortsette så lenge jeg har energi til det. Herlig å kjenne at formen er stigende etter noen tøffe måneder.
Sånn holder jeg også på(><) De siste ukene i hver svangerskap får jeg skikkelig ryddetrang- og blir ofte til at jeg startet, og mannen min må fortsette for jeg får vondt i bekkenet etc :) Vi flyttet til nytt hus i januar, og med fire barn under 6år, har vi enda ikke ryddet ut av alle esker etc i kjelleren, og behovet for å sortere i alt har plutselig blitt supersterkt :)
 
Jeg har fått mannen til å rense vannlåsen på kjøkkenet, bare tanken på at babyen skulle komme før vannlåsen var renset ble for mye :hilarious:
 
Nesting på sitt beste :p Jeg var på ingen måte bedre altså! :p
 
Nå må jeg nesten le litt - jeg trodde det bare var meg xsmile9 ingenting tilfredsstiller mer enn system i alle skuffer IG skap - må vere en del av «svangerskapssymptomene» spør du meg :angel8
 
Haha, NÅ kom denne trangen til å organisere her hjemme, termin på torsdag :hilarious: hele huset sto på hodet i går ettermiddag etter en voldsom utrydding mens storebror var i barnehagen. Kunne ikke passet bedre enn at svigermor var på besøk og kunne ta seg av storebror slik at jeg fikk ryddet unna litt, mens samboer malte på garasjen som vi nylig fikk montert. Haha, herlig med slike prosjekter rett opp mot termin :wacky: Så er planen å fortsette litt de neste dagene med å få ting mer på plass og få vasket gjennom og lagt på plass babyklær til lille og ikke minst få pakket ferdig fødebaggen :hilarious: stresser ikke like mye denne gang merker jeg :hilarious:
 
46265859_369321373821174_7759716085752315572_n.jpg

:laughing021
 
Back
Topp