Flere enn mæ som ikke klare..

Er veldig opp og ned. Det er fortsatt veldig uvirkelig at JEG er gravid! Har enkelte dager hvor jeg faktisk føler en glede, men er dessverre sjeldent. Håper det endrer seg etter noen uker nå. 1 uke til de magiske 12 og ca 1-2 uker til første UL. Letter nok etter å ha sett liv i lille spiren :)
 
Greier ikke å glede meg pga alle blødningene.. Er konstant urolig, og skal ta kontakt med legen min på mandag for å høre hva jeg skal gjøre..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Greier ikke å glede meg pga alle blødningene.. Er konstant urolig, og skal ta kontakt med legen min på mandag for å høre hva jeg skal gjøre..


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja huff, det hadde æ også gjort.. Hadde bekymra mæ grenselaust om æ sku holdt på sånn:(
 
Klarer ikke glede meg helt enda jeg heller: /
Er 12 uker siste helga i august tenkte å si det til familien da. Har da forhåpentlivis vært på ul også! ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er redd for at noe skal skje, så klarer ikke helt å glede meg enda. Men husker set fra sist også. Gleden kom etterhvert som jeg kjente spark, bevegelser og så magen vokse <3


Venter nr 2 mars 2015❤️
 
Klarer ikke glede meg jeg heller, og tror ikke å komme til 12 uker blir noen milepæl heller, forrige svsk blei det ikke oppdaga avvik før i uke 32. Blir nok glad den dagen en forhåpentligvis frisk baby ligger i armene :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Klarer ikke glede meg jeg heller, og tror ikke å komme til 12 uker blir noen milepæl heller, forrige svsk blei det ikke oppdaga avvik før i uke 32. Blir nok glad den dagen en forhåpentligvis frisk baby ligger i armene :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Var det deg jeg leste om i avisen?


♡02.03.2015♡
 
Nej, inte lätt att faktiskt förstå att det händer så mycket i magen när man inte märker så mycket själv. Gleder mig till tidig ul så man får se om allt står rätt till. Kommer bli lättare när magen börjar växa och man börjar känna spark <3
 
Jeg gleder meg og holder på med masse forberedelser og slikt, men jeg merket at jeg ble litt brydd på flrste ultralyd. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men å holde på i det skjulte hjemme er OK, men å få oppmerksomhet for det av fremmede blir liksom for mye. Jeg var selvsagt glad når jeg hørte hjertelyd, men var også litt sånn, æææ, dette er nesten litt for mye...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Flott å ikke være alene med denne følelsen, er egentlig helt satt ut av hele greien. Jeg og min man har nett begynt å prøve, og traff blink på første forsøk. Jeg føler at det er litt for godt å være sant :)
 
Sniker fra januar:p
Jeg er 19+0 idag å er først nå jeg begynner å slappe av og glede meg:p har tatt ganske lang tid for min del .. Tror det er ganske vanlig at den følelsen lar vente på seg:) håper jeg hehe føler meg litt unormal som ikke gleder meg så .. Sliter også med selvfølelsen etter kulemagen har kommet


<3 VinterPrinsesse <3
 
Jeg klarer å glede meg nå som jeg har vært på UL
 
Jeg klarer ikke helt å glede meg enda. Har begynt å blø nå og, så om dette ikke er sa, så vil jeg sikkert begynne å glede meg mer og mer etterhvert som magen kommer skikkelig, alle vet og jeg kan kjenne liv. Men kommer nok til å være en smule nervøs for prematur fødsel siden jeg opplevde det sist gang.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg pleier heller ikke glede meg i graviditetene. 4 graviditet nå, har to barn fra før, og det har vært det samme alle gangene. Jeg tror jeg tar ubevisst litt avstand for jeg er redd det kan skje noe, da jeg mistet da jeg var 13 uker på vei følte jeg ingen sorg og jeg tror det er pga jeg gjør alt jeg kan for ikke knytte meg for mye til det som er i magen. Men med engang jeg har sett barna mine kommer den ekstreme morskjærligheten med engang


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Her varierer det fra dag til dag. Tror det kommer litt an på dagsformen min ettersom jeg er mye dårlig. De dagene jeg er mest kvalm og slapp tenker jeg innimellom at jeg angrer på at jeg starta på en gang til, men så har jeg en bra dag hvor jeg kjenner litt mer på at jeg gleder meg :) Håper lykkefølelsen kommer mer etterhvert da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp