Flere enn mæ som ikke klare..

Sugermama

Elsker forumet
Å glede sæ helt enda?:(

Æ tenke ikke så mye på at æ kanskje kan miste nurk, men klare liksom ikke glede mæ så mye heller.
Vil bare bikke 12-14.uke så æ kan slappe av og begynne å glede mæ over den lille..

E desverre å mange i min familie som har mista, også etter uke 12, så trur æ blir litt paranoid over alle historian demmes:p
 
Glede meg veldig jeg, men selvfølgelig, vet vi ikke er helt trygg enda.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jepp.. Kjenner ikke lykkefølelsen enda


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Puh, e no godt det ikke bare e mæ. Sambo e i ekstase, men æ føle at æ går litt på autopilot ang det hele
Samme her. Han kaller meg mamma og gleder seg veldig. Det klarer ikke jeg :p


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Her å!
No e æ jo allerede mamma da, men æ skjønne jo ka han mene:p
Å hver dag så sitt han å ser drømmene på mæ, så sir han alltid "aaahw, du skal få mitt barn" eller et eller anna i den duren
Akkurat samme greia her. "Du e så flink som bere barne vårt" og så videre :p huff ;-p


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Gleder meg veldi i ene øyblikk, for så å bli kjempe skeptisk og pessimistisk i neste......
 
Kjenner litt på det samme. Men også det at det føles helt uvirkelig. Har litt problemer med å faktisk forstå at det er en pitteliten beibi i magen :) Har en uke igjen til 12 uker, så håper det blir litt annerledes sa :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Det føles litt urealistisk liksom. Må minne meg selv på at jeg ikke har fått mensen ennå, og ja, at jeg har sett et blinkende hjerte på ul. For det er ikke helt gått opp for meg :p Gleder meg til vi kommer så langt at det kanskje kommer en fin gravidkul (og ikke bare denne slattene oppblåste magen!) og man kan merke liv der inne. Og når vi finner ut av litt mer ting ift. leilighet, blir vi boende, skal vi finne noe annet til leie, kjøper vi noe? Da kan liksom forberedelsene starte ordentlig...

Jeg tror når vi kommer lengre, og tingene begynner å henge litt mer sammen, så blir det lettere å glede seg :)
 
Tenker ikke så mye på det egentlig. Har vært på to gyn tester , og en UL , å alle sa at dette så perfekt ut.

Reise til syden i dag , litt skeptisk. Men hørt de har en flink lege på hotellet , så er i gode hender om det skulle skje noe , å såklart en god reiseforsikring ..

Lille i magen har det fint ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Trur du at du blir å glede dæ mer etterhvert?
Håper det... Tror nok det blir lettere når vi begynner å kjenne spark å sånn.. Men akkurat nå svirrer d masse tanker om dette ikke går bra... Men selvsagt så SKAL d jo gå bra!!!! Må bare komme over kneiken, og ordinær ul.. DA blir d lettere å glede seg ;)
 
Gleder meg ikke så mye enda. Det er ganske uvirkelig. Lite symptomer gjør nok sitt vil jeg tro. Jeg tror jeg kommer til å glede meg mer når jeg bikker 12 uker og magen kanskje viser mer enn bare oppblåst :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Klarer ikke helt å skjønne det her jeg heller! Syns ukene går så sakte.. Men vet liksom ikke om jeg klarer å glede meg når jeg kommer til uke 12 heller.. Jeg tror jeg må på en ul i uke 12-13 for å forsikre meg selv om at det fortsatt er noe inni der og at alt er bra;-) bare tiden ditt går så ubeskrivelig tregt!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tenker sånn jeg også. Klarer ikke glede meg.. Mistet i uke 12 sist, så klarer ikke glede meg før jeg bikker det hvertfall : ( Dumt at det skal være sånn men! Tenker hele tiden på alt som kan gå galt
 
Gleder meg på en måte, men er samtidig skeptisk.
Får vite på fredag om jeg kan glede meg mer. Om det er liv på ul, så tror jeg gleden kommer mer. Da vil nok sambo også slippe seg mer løs å glede seg over at vi venter et mirakel sammen.
Han holder veldig igjen, for han vet hvordan jeg kommer til å bli om det ikke er liv i magen.
Me. Jeg tror det er noe som vokser ihvertfall. Må ofte på do, og det merket jeg ikke da jeg hadde BO.


❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
 
Kjenner litt på det samme. Men også det at det føles helt uvirkelig. Har litt problemer med å faktisk forstå at det er en pitteliten beibi i magen :) Har en uke igjen til 12 uker, så håper det blir litt annerledes sa :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Klarer ikke helt å skjønne det her jeg heller! Syns ukene går så sakte.. Men vet liksom ikke om jeg klarer å glede meg når jeg kommer til uke 12 heller.. Jeg tror jeg må på en ul i uke 12-13 for å forsikre meg selv om at det fortsatt er noe inni der og at alt er bra;-) bare tiden ditt går så ubeskrivelig tregt!!


Sent from my iPhone using BV Forum

Signere det, tia åle sæ jo framover
 
Back
Topp