Flere deprimerte?

Det er helt normalt kjære deg.
Ta kontakt med JM og fortell hvordan du har det.
Mange steder har aktivitetsgrupper for alle som får baby blues. :)

Tusen takk, skjønne jenter ❤️

Helt normalt med slike tanker og følelser. Det er et hormonkjør uten like å være gravid. Nå er det imidlertid ikke lenge igjen før du plutselig har babyen din hos deg. Ta godt vare på deg selv, "bruk" venner og familie til å få utløp for tankene. Snakk med jm eller legen din, for da får du bekreftet at du er helt "normal" på dette feltet. Lykke til med innspurten! :)

Tusen takk, skjønne jenter :-) føler meg skikkelig fjollete som skriver det her, men er så kjekt å snakke med noen som har vært i samme situasjon <3
Du er ikke fjollete, du er gravid ;)

Uff, føler med deg! :/ Jeg er deppa for at jeg ikke klarer å gjøre noe. Er 100% sykemeldt pga kvalme/svimmelhet, fra før var jeg 50% sykemeldt pga bekken/rygg. Er til vanlig ei jente med høy arbeidsmoral og stå på vilje, aldri syk og 1000 ting på G. Men kjenner på det å faktisk ikke klare å gjøre noe fordi bare det å smøre seg frokost tar 20 min fordi jeg svimer av om jeg blir stående/sittende for lenge... og når man først har fått i seg den ene brødskiva så tar det ikke lang tid før den kommer i retur, og sånn går no' dagan! :( Sover dårlig, spiser lite, men priser meg lykkelig for at jeg er gravid og at jenta i magen er aktiv. Enn får smøre seg med tålmodiget.. Jeg har ca 11 uker igjen :)

Uff, føler med deg! :/ Jeg er deppa for at jeg ikke klarer å gjøre noe. Er 100% sykemeldt pga kvalme/svimmelhet, fra før var jeg 50% sykemeldt pga bekken/rygg. Er til vanlig ei jente med høy arbeidsmoral og stå på vilje, aldri syk og 1000 ting på G. Men kjenner på det å faktisk ikke klare å gjøre noe fordi bare det å smøre seg frokost tar 20 min fordi jeg svimer av om jeg blir stående/sittende for lenge... og når man først har fått i seg den ene brødskiva så tar det ikke lang tid før den kommer i retur, og sånn går no' dagan! :( Sover dårlig, spiser lite, men priser meg lykkelig for at jeg er gravid og at jenta i magen er aktiv. Enn får smøre seg med tålmodiget.. Jeg har ca 11 uker igjen :)

Vet akkurat hvordan du har det! Er 100% sykemeldt selv, og da blir dagene laaange :-) hvertfall når man er glad i å jobbe!! heldigvis er jeg ikke svimmel, det må være utrolig ubehagelig! Derfor blir jeg så irritert når folk kan komme å si at svangerskap ikke er noen sykdom, men for å være ærlig ville jeg heller liggi rett ut med omgangssjuken enn dette her :) vi får trøste oss med at det er verdt premien ❤️ håper det blir bedre for deg!!

Vet akkurat hvordan du har det! Er 100% sykemeldt selv, og da blir dagene laaange :) hvertfall når man er glad i å jobbe!! heldigvis er jeg ikke svimmel, det må være utrolig ubehagelig! Derfor blir jeg så irritert når folk kan komme å si at svangerskap ikke er noen sykdom, men for å være ærlig ville jeg heller liggi rett ut med omgangssjuken enn dette her :) vi får trøste oss med at det er verdt premien ❤️ håper det blir bedre for deg!!
Ja, enig! Veldig ubehagelig, hvertfall når det i de fleste tilfeller resulterer i at jeg svimer av. Først 5-6t etter at jeg har stått opp gir det seg. Men som du sier vi får trøste oss med premien <3 Gleder meg masse til å se vesla :D Tusen takk og det samme til deg :)

Huff, så kjedelig å ha det sånn! :( hsr du veldig lavt blodtrykk? Håper det gir seg snart :(

Back
Topp