Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er ikke fjollete, du er gravidTusen takk, skjønne jenterføler meg skikkelig fjollete som skriver det her, men er så kjekt å snakke med noen som har vært i samme situasjon <3
Uff, føler med deg! :/ Jeg er deppa for at jeg ikke klarer å gjøre noe. Er 100% sykemeldt pga kvalme/svimmelhet, fra før var jeg 50% sykemeldt pga bekken/rygg. Er til vanlig ei jente med høy arbeidsmoral og stå på vilje, aldri syk og 1000 ting på G. Men kjenner på det å faktisk ikke klare å gjøre noe fordi bare det å smøre seg frokost tar 20 min fordi jeg svimer av om jeg blir stående/sittende for lenge... og når man først har fått i seg den ene brødskiva så tar det ikke lang tid før den kommer i retur, og sånn går no' dagan!Sover dårlig, spiser lite, men priser meg lykkelig for at jeg er gravid og at jenta i magen er aktiv. Enn får smøre seg med tålmodiget.. Jeg har ca 11 uker igjen
![]()
Ja, enig! Veldig ubehagelig, hvertfall når det i de fleste tilfeller resulterer i at jeg svimer av. Først 5-6t etter at jeg har stått opp gir det seg. Men som du sier vi får trøste oss med premien <3 Gleder meg masse til å se veslaVet akkurat hvordan du har det! Er 100% sykemeldt selv, og da blir dagene laaangehvertfall når man er glad i å jobbe!! heldigvis er jeg ikke svimmel, det må være utrolig ubehagelig! Derfor blir jeg så irritert når folk kan komme å si at svangerskap ikke er noen sykdom, men for å være ærlig ville jeg heller liggi rett ut med omgangssjuken enn dette her
vi får trøste oss med at det er verdt premien
håper det blir bedre for deg!!