Flere bekymringer

Takk for svar alle dere. Har vært litt fraværende her siste dagene da jeg ikke har en god følelse. Men idag kom 3+ på cbd. Det tok laaang tid. Spent på ul imorgen selvom magefølelsen sier at det ikke blir noe hjerte å se...
215065bc9a8a15f89fa9319a11ac432b.jpg
Det er jo et bra tegn da!! Lykke til ❤ krysser fingrene for deg
 
Lykke til imorgen! [emoji173] krysser alt jeg har!!
 
Takk for svar alle dere. Har vært litt fraværende her siste dagene da jeg ikke har en god følelse. Men idag kom 3+ på cbd. Det tok laaang tid. Spent på ul imorgen selvom magefølelsen sier at det ikke blir noe hjerte å se...]

Jeg opplevde akkurat det samme som deg! Dro på ul for tidlig til at de kunne se hjertet. Fem dager senere banket hjertet, og alt var i skjønneste orden. Dette kan gå bra! Ikke mist motet helt enda [emoji173]
 
Masse lykke til på ultralyden i morgen. Håper alt går bra og at du får senket skuldrene dine litt. Det må være ekstra vanskelig når man har opplevd slikt tidligere. Husk at brun utflod er gammelt blod da og at mange har litt lettblødende slimhinner som kan ligge litt før det kommer ut som brun utflod - det trenger ikke bety at noe er galt [emoji173] Vi ser jo flere her som ikke har sett hjerte banke før uke 7. Personlig fikk jeg ikke time før uke 7+0 minst sa gynekologen min for å være helt 100% sikker at hjertet slår. Hvordan fosteret utvikler seg de første ukene er jo veldig forskjellig og det kan ha festet seg sent eller du kan ha hatt eggløsning litt senere enn først antatt. Håper alt går bra med deg [emoji173]
 
Lykke, lykke til[emoji173]
 
Sniker fra november.
Ønske deg masse lykke til [emoji173]
 
Lykke til på TUL i dag! Håper alt er bra med spiren. :)
 
Takk alle sammen!
Her kommer oppdatering. Ul viste at det har vokst siden tirsdag. Men fortsatt ingen hjerteaktivitet. Litt rar situasjon det der. Jeg vet ikke hva jeg skal tro men inntil videre får jeg vente til tirsdag (da har jeg ny time). Kryss fingrene for at hjerte slår da. Om man bare hadde visst om det faktisk er mulig at foster går i dvale en periode! Jeg kan nemlig ikke være så mye som en uke kortere på vei... noen dager kan jo være, det vet man aldri!
 
Åh, det må være vanskelig... Sender deg en god klem :smiley-angelic003 Håper du får et sikkert positivt svar på tirsdag:Heartred og at dagene går fort frem til det.
 
Det må være slitsomt å gå i uvisshet, men det er jo et godt tegn at det er vekst. Krysser alt som kan krysses!
 
Back
Topp