Flere bekymringer

Krysser alt som kan krysses [emoji173][emoji173]

Krysser fingrene for deg og at det blir bankende hjerte på tirsdag

Takk igjen for lykke-ønskninger alle sammen! Jeg har vært på ny ul og ingen hjerteslag. Hun ville ikke si sikkert men hun sier MA? Skal ta første hcg blodprøve nå men jeg føler meg helt sikker. Dette blir min 2. MA og har også hatt en SA.. Jeg takker for meg og ønsker dere alle masse lykke til! Ingen flere skal flytte ut herfra nå.

Takk igjen for lykke-ønskninger alle sammen! Jeg har vært på ny ul og ingen hjerteslag. Hun ville ikke si sikkert men hun sier MA? Skal ta første hcg blodprøve nå men jeg føler meg helt sikker. Dette blir min 2. MA og har også hatt en SA.. Jeg takker for meg og ønsker dere alle masse lykke til! Ingen flere skal flytte ut herfra nå.
Uff, det var veldig leit å høre:(

Så trist! Sender deg mange varme tanker[emoji173]

Sender deg en god klem. :Heartred

Så trist å høre [emoji17] klem til deg [emoji173]

Så leit [emoji55][emoji17] sender mange klemmer! [emoji173]

Huff, dette var leit [emoji17] Jeg synes vi har mistet veldig mange i oktobergruppa.. Jeg håper du blir kjapt gravid igjen, og at det går bra [emoji173]

Innmari leit :( Og nå kjente jeg at jeg ble litt ekstra nervøs selv også, for jeg har fulgt stigningen på dine g-tester ganske nøyaktig... Hadde virkelig håpet dette gikk veien for deg [emoji173]

Back
Topp