Flere bekymringer

VaniljeRips

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Enda en bekymringstråd dessverre.. men jeg føler meg så usikker på om dette her går veien. Hadde mye brun utflod i uke 3. Og hatt litt av og på etter det. Idag var den en god del igjen.. cb uke viste 2-3 igår 5+6 (det trenger ikke bety noe da jeg vet fra tidligere svangerskap at jeg henger litt etter). Men savner litt symptomer også er det denne brune utfloden da.. Har opplevd MA før så blir vel litt ekstra bekymra. Vurderer å bestille en tul til imorgen. Da er jeg 6+1. Tror dere det er sannsynlig å få se hjerteslag da? (Hvis det er hjerteslag selvfølgelig.) Og noen her med erfaring fra tul i Oslo? Hvor vil dere anbefale når det er så tidlig? Jeg har bare vært på Volvat i tidligere svangerskap..
 
Du kan være heldig og se hjertebank da, men jeg ville ventet til uke 7 for å være litt mer sikker. Når jeg var i begynnelsen av uke 6 og så hjertet banke, fikk jeg høre at jeg var veldig heldig. Men du kan jo få sett om målene stemmer noenlunde overens med hvor langt du er på vei da?
 
Jeg var på ultralyd hos legen i dag og er 6+1, så vidt vi så er hjerte banke [emoji5][emoji4]
 
Du kan være heldig og se hjertebank da, men jeg ville ventet til uke 7 for å være litt mer sikker. Når jeg var i begynnelsen av uke 6 og så hjertet banke, fikk jeg høre at jeg var veldig heldig. Men du kan jo få sett om målene stemmer noenlunde overens med hvor langt du er på vei da?

Ja jeg hadde egentlig bestemt meg for å vente til slutten av neste uke. Men så er det denne brune utfloden som plager meg veldig... og da er det ikke noe gøy å vente helt til slutten av neste uke.. får se hva cb med uker sier imorgen. Om den kommer seg opp til 3+ eller fortsatt har 2-3...
 
Jeg var på ultralyd hos legen i dag og er 6+1, så vidt vi så er hjerte banke [emoji5][emoji4]

Jeg vil være 6+1 imorgen.. Så er så veldig usikker. Tok det tid før de så hjerte hos deg idag eller så de det veldig lett?
 
Vi så bankende hjerte 6+5, og størrelsen på fosteret var riktig også.
Var hos Smedstadgynekologene , men da trenger du henvisning ☺
 
Ville venta til uke 7, som flere sier her. Prøv å slappe av i hodet imens <3
 
Jeg hadde nok også ventet, hvertfall mtp at du er litt bekymret fra før.. Må jo bare gjøre ting enda verre om man ikke skulle fange opp det bankende hjerte på ultralyd, tenker jeg? :\
 
Jeg vil være 6+1 imorgen.. Så er så veldig usikker. Tok det tid før de så hjerte hos deg idag eller så de det veldig lett?
Legen min så det veldig lett, men var vanskelig å se da det var tidlig:)
 
Jeg hadde nok også ventet, hvertfall mtp at du er litt bekymret fra før.. Må jo bare gjøre ting enda verre om man ikke skulle fange opp det bankende hjerte på ultralyd, tenker jeg? :\

Er akkurat det jeg tenker på. Ville jo blitt helt tullete om vi da ikke ser hjertet. Jeg får prøve å roe meg ned og vente til slutten av neste uke. Er jo uansett ikke noe jeg får gjort noe med.
 
Takk for svar alle dere. Det hjelper med flere som sier at jeg bør vente og prøve å slappe av så lenge.. jeg får jo ikke gjort noe med noe av det uansett.
 
Kommer med en liten oppdatering for dere søte som har svart meg her. Jeg ringte en jeg har vært hos i andre sammenhenger tidligere idag og hun syns jeg skulle komme en tur idag. Var litt vanskelig å se men fikk sett det meste og så at jeg er gravid men ingen hjerteslag. Hun var ikke i tvil om at hun ville sett hjertet om det slo for hun så godt. Hun mente det bare er noen dager for tidlig så jeg skal tilbake til fredag. Men jeg har den magefølelsen som sier meg at dette ikke går veien så jeg er 97% sikker på at det ikke er noe mer å se til fredag. 6+1 idag. Men jeg krysser fingrene så lenge jeg kan...
 
Åh [emoji53] krysser fingrene for at ho har rett, og at det banker på fredag! [emoji173]
 
ååh :( Krysser fingrene for deg og håper virkelig det er et bankende hjerte å se på neste ultralyd på fredag! <3
 
Krysser fingrene for at du ser et fint bankene hjerte på fredag [emoji1]
 
Takk for svar alle dere. Har vært litt fraværende her siste dagene da jeg ikke har en god følelse. Men idag kom 3+ på cbd. Det tok laaang tid. Spent på ul imorgen selvom magefølelsen sier at det ikke blir noe hjerte å se...
215065bc9a8a15f89fa9319a11ac432b.jpg
 
Takk for svar alle dere. Har vært litt fraværende her siste dagene da jeg ikke har en god følelse. Men idag kom 3+ på cbd. Det tok laaang tid. Spent på ul imorgen selvom magefølelsen sier at det ikke blir noe hjerte å se...
215065bc9a8a15f89fa9319a11ac432b.jpg
Sender mange klemmer og lykke til [emoji173]
 
Back
Topp