Flere barn?

He he, bare jeg selv som føler d :) hadde vært litt hyggelig med en lillebror om et par år :p

Tenker jo på det selv selvfølgelig. Syns jeg er altfor sent i gang her:p hehe
Men jeg skal nå ihvertfall prøve på en til så får vi se:)
Du kan jo tenke på det et års tid da, så har du sikkert gjort deg opp en mening om du ikke allerede er gravid igjen;) jeg tenker at jeg bare vil kjøre på når mini her er ute:p
Mannen er litt uenig tror jeg, men han skjønner at jeg føler jeg begynner å bli gammel:p vet jo ikke hvor lang tid det tar før neste sitter heller..hehe
 
Tenker jo på det selv selvfølgelig. Syns jeg er altfor sent i gang her:p hehe
Men jeg skal nå ihvertfall prøve på en til så får vi se:)
Du kan jo tenke på det et års tid da, så har du sikkert gjort deg opp en mening om du ikke allerede er gravid igjen;) jeg tenker at jeg bare vil kjøre på når mini her er ute:p
Mannen er litt uenig tror jeg, men han skjønner at jeg føler jeg begynner å bli gammel:p vet jo ikke hvor lang tid det tar før neste sitter heller..hehe

Vi får vente et år ihvertfall så får vi se om lysta fremdeles er der :p ;)
 
Jeg er. Akkurat fylt 23. 1 mnd etter småen ble født. Tenker prøving fra neste år. Har plenty tid, men syntes 2-3 år er grei aldersforskjell. 1 år i mellom: masse konkurranse mellom barna og eldste vil ikke få så mye tid alene. 2-3 - år litt mindre konkurranse og de kan leke sammen. Større aldersforskjell (5 år mer)da vil den eldste passe på den minste insteder for å leke
 
Hvor gamle er dere som vil vente 3-4 år?
Jeg er 31. Vil ikke være eldre enn 35 når jeg får sistemann (hvis det blir aktuelt da). Ikke at jeg synes det er gammelt, men jeg bare tenker at jeg ikke vil ha yngre barn enn konfirmantalder når jeg blir 50.:p Vil jo leve litt og.:D
 
Jeg er 31. Vil ikke være eldre enn 35 når jeg får sistemann (hvis det blir aktuelt da). Ikke at jeg synes det er gammelt, men jeg bare tenker at jeg ikke vil ha yngre barn enn konfirmantalder når jeg blir 50.:p Vil jo leve litt og.:D

Sånt tenker jo jeg og på..
 
Vi er så ferdig som det går ann å bli. Tre er helt perfekt synes jeg og jeg orker ikke tanken på å gå gravid igjen.
 
Storebror er litt over 2 år og lillesøster blir 2 måneder på fredag og vi er veldig fornøyde med to
 
Jeg fyller 21 denne uken og det blir nok noen år før nestemann kommer. I går sa mannen at han bare ville ha én, men det var nok i et øyeblikk av ren frustrasjon over en baby som hadde vært grinete i nærmere 5 timer uten å ville sove, hehe. Han vil nok vente enda lenger med nr 2, jeg kjenner jeg ikke har noe imot to tette, men med tanke på situasjonen som den er nå hadde det nok vært lurere å vente et par år.

Av en eller annen grunn har jeg på følelsen at vi får nr 2 før "avtalt" :p Aner ikke hvorfor...
 
Vi prøvde oss på to relativt tette, men livet ville til at det skulle bli 4 år i mellom nr 1 og nr 2.
Mellom nr 2 og nr 3 er det derimot 18 mnd i mellom :p
 
Jeg kjenner, nå, at jeg har lyst på en tredjemann. Men når hun blir større kan d hende at jeg syns de er en håndfull og mer til, og lysta på en tredje forsvinner :p
 
Vi har liksom sagt stopp etter to, men etter at vi fikk lillesøster så kjenner jeg at et tredje barn ikke er noe "krise". MEN, jeg et 32 nå.. Føler jeg begynner å bli for gammel rett og slett..
akkurat sånn er det her også :)
 
Hvordan går det mars damer? Noen med prøving enten i gang eller rett rundt hjørnet?
Enda ikke lyst på en til enda, men merker på kvelden når jeg ligger i senga, at jeg savner å kjenne på spark og hikk :) trodde ikke det var noe jeg kom til å savne etter som jeg ikke likte det under graviditeten, men nå savner jeg å kjenne at det er en liten alien inni der :p
 
Jeg har såååååååå lyst og er såååå sjalu på alle gravidmager rundt meg!! Men jeg må nok holde meg litt da jeg hadde det helt grusomt og kan ikke se for meg å ta vare på en baby samtidig hver eneste dag. Her skal mini i barnehage først, så får vi se :)
 
Satser på nytt ivf-forsøk neste sommer vi, så blir det omtrent 2 år i mellom. Jeg kunne på en måte tenkt meg tidligere, men vil gifte oss først :)
 
Hvordan går det mars damer? Noen med prøving enten i gang eller rett rundt hjørnet?
Du som hadde planlagt å gjerne få en 16 baby hvordan går det? :p vil du fremdeles ha en til neste år? :p
 
Gjerne 17 baby her :)
 
Back
Topp