Flere barn?

Jeg trodde jeg var fornøyd med 3. Men nei. Har lyst på en til. Men tenker vente et par år. :)
 
Skal ned noen kg nå etter ferie.
Satser på å starte prøvinga snart.
 
For å si det slik prøver vi ikke å unngå å bli gravid nå, og gjør vel en ekstra innsats rundt EL. Men regner med å måtte gå gjennom ivf denne gangen også. Tok lang tid sist, så mulig vi tar nytt forsøk allerede i høst. Kunne gjerne hatt litt mer tid mellom Tuva og evt. neste baby, men pga. min alder og at det kan ta lang tid for meg å bli gravid er det bare å kjøre på her! Bedre med to tette enn å ikke få flere:)
 
For å si det slik prøver vi ikke å unngå å bli gravid nå, og gjør vel en ekstra innsats rundt EL. Men regner med å måtte gå gjennom ivf denne gangen også. Tok lang tid sist, så mulig vi tar nytt forsøk allerede i høst. Kunne gjerne hatt litt mer tid mellom Tuva og evt. neste baby, men pga. min alder og at det kan ta lang tid for meg å bli gravid er det bare å kjøre på her! Bedre med to tette enn å ikke få flere:)

Ja, den ser jeg! Dumt å utsette for lenge når man ikke helt vet om d går og hvor lang tid d tar.
 
Jeg er veldig babysyk (og gal :p). Som om det ikke er nok å være så mye alene med 3!

Men jeg ser for meg at jeg vil ha en til, må bare få overtalt mannen. Det blir nok ikke ned det første uansett. Hvis det er opp til meg kan vi få nr.4 når babyen er nesten 3 år.

Åååå, vi er såååå i samme bås.
Mye aleine med mine tre, men d er noe i meg som sier at vi skal ha en til. J mangler liksom en brikke i puslespillet mitt.
Mannen min har ikke samme oppfattelse desverre og d ER så tungt å gå med.. Jeg håper HÅPER han også får lyst på en til (snart!!). J ser for meg to år mellom de to siste nå (litt alder og litt verpesyk;))
J har lyst å bli enig om en til nå så j kan glede meg til prøvinga.

Gi meg gjerne en lyd om du finner noen tips om hvordan å få mannen på gli...;)

Lykke til til deg!!!
Krysser fingre for oss:)
 
Åååå, vi er såååå i samme bås.
Mye aleine med mine tre, men d er noe i meg som sier at vi skal ha en til. J mangler liksom en brikke i puslespillet mitt.
Mannen min har ikke samme oppfattelse desverre og d ER så tungt å gå med.. Jeg håper HÅPER han også får lyst på en til (snart!!). J ser for meg to år mellom de to siste nå (litt alder og litt verpesyk;))
J har lyst å bli enig om en til nå så j kan glede meg til prøvinga.

Gi meg gjerne en lyd om du finner noen tips om hvordan å få mannen på gli...;)

Lykke til til deg!!!
Krysser fingre for oss:)

Her kommer sjokket: Vi skal ha nr.4!
Jeg som hadde slått meg til ro med at det var nok med 3, så plutselig har det sneket seg inn en liten luring.
Hvordan blir det med dere?
 
Her kommer sjokket: Vi skal ha nr.4!
Jeg som hadde slått meg til ro med at det var nok med 3, så plutselig har det sneket seg inn en liten luring.
Hvordan blir det med dere?
Gratulerer :)
 
Nå har vi blitt enige om å starte å prøve etter mensen har kommet :) blir spennendes :) har startet med folat.
 
Nei sluttet på minipillen men enda ikke hatt mensen etter mini kom til verden... :(
Så dumt at det har tatt så lang tid:(
Krysser fingrene for at det ordner seg snart for dere!
Tusen takk! :)
Nå har vi blitt enige om å starte å prøve etter mensen har kommet :) blir spennendes :) har startet med folat.
Så spennende! Masse lykke til!
Gratulerer så mye :)
Takk for det! :D
 
Så dumt at det har tatt så lang tid:(
Krysser fingrene for at det ordner seg snart for dere!

Tusen takk! :)

Så spennende! Masse lykke til!

Takk for det! :D
Takk :) men har det egentlig ikke så ekstremt travelt :p
 
Lillebror og absolutt siste for min del er ventet ca 9. August ❤️
 
Back
Topp