Flau over mannen din?

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
W

Waxi

Guest
Hender det du er flau over din egen mann/samboer/kjæreste?
Noe han sier, gjør eller hvordan han ser ut (altså kler seg, barberer seg, tykk, lite muskuløs, mye hår osv.) ?
Sier du ifra, eller er du bare flau over han?[:D]

Fortell om en episode om du har noen da?

Hmm, tja, men sier ikke i fra. For da gjør jeg kanskje han oppmerksom på det, så blir han lei seg og flau over seg selv.

ORIGINAL: Selisabeth

Hmm, tja, men sier ikke i fra. For da gjør jeg kanskje han oppmerksom på det, så blir han lei seg og flau over seg selv.

Hva er det da? Om jeg tør spørre...[8|]

nah.. Blir kanskje litt flau når han synger HØYT på butikken hvis det er musikk på der haha.. men flirer som regel bare av han..[:)]

ORIGINAL: Rebecca85

Nei [:)]

aaaaaaldri vært flau over noe han har sagt eller gjort?[8D] Jeg hadde en ekskjæreste (modell) , som viste seg å ha en veeeldig merkelig klessmak. Ble flau til tider ja.. ekstrem mote.. Haha.. Men han var kjekk da[:D]

ORIGINAL: Linkydonk

nah.. Blir kanskje litt flau når han synger HØYT på butikken hvis det er musikk på der haha.. men flirer som regel bare av han..[:)]

haha, så søtt!![:D] ønske kjæresten min turte sånt.. syns bare det er moro jeg!

Dette gjør min mann også. Blir litt flau da, og ber han klappe igjen, med et flir rundt munnen.
utenom det er det ingenting ved han som gjør meg flau[:)]

Har blitt flau eit par gangar da han har virka sur ovenfor venner av meg.
Som for eksempel da eg og ei venninne dreiv på å bakte heime hos oss, og kjøkkenet såg litt bomba ut, da kom han med ein eller anna litt sur kommentar om at det var rotete. Gav beskjed til han etter at venninna mi hadde reist at det var unødvendig, me skulle jo rydda etterpå. Han beklaga det faktisk til ho neste gang han møtte ho, uten at det var nødvendig da[:D]

ORIGINAL: trekløver`n

ORIGINAL: Selisabeth

Hva er det da? Om jeg tør spørre...[8|]

Nesj, han er mer høyrevridd enn meg, så da hender det jeg blir flau over uttalelser han har om politiske saker da. Så kan jeg bli flau over at han går med en alt for trang genser, som burde vært to nr større. At han går i t-skjorte midt på vinteren, men nekter å ta av seg utejakke til og med da vi er i middagsbesøk. Stakkar, nå skal jeg ikke si mer.

Han barberte seg engang, men unlot overleppa. Han passer ikke bart i det hele tatt, og det såg han og selv. Likevel tusla han rundt et par dager med det, og jeg hadde mest lyst og grine[8D]

En annen gang skulle han ta hårtrimmern over hodet, stilte den på noen millimeter og satte igang. Uheldigvis streika plutselig maskina, så han hadde et par områder på hodet med passe lngde, mens resten var skamkort.
Ligna en mørk sau som hadde slitt seg løs og stukket av fra ulltrimmern[8D]

Men sånn flau flau over han var jeg jo ikke, var mer sånn vi lo av det ilag.[:D][:D][:D]

Hadde en ekstremt arrogant kjæreste en gang,det var pinlig innimellom[X(]

Ja jævlig flau faktisk. Han gjør så mye flaue ting at jeg vil ikke fortelle det her, dere hadde bare blitt sjokkert. Faktisk lurer jeg på hver eneste dag hvorfor i alle dager jeg gidder. [X(]

Men kan jo si at han er 42 år og skulle man tippet på alderen hans ville de fleste tippet 15-16 år. Og han har alt det som følger med en gutt i den alderen. [:'(]

ORIGINAL: giggsy

Ja jævlig flau faktisk. Han gjør så mye flaue ting at jeg vil ikke fortelle det her, dere hadde bare blitt sjokkert. Faktisk lurer jeg på hver eneste dag hvorfor i alle dager jeg gidder. [X(]

Men kan jo si at han er 42 år og skulle man tippet på alderen hans ville de fleste tippet 15-16 år. Og han har alt det som følger med en gutt i den alderen. [:'(]

heheh, ikke en liten historie engang?[8|]

ORIGINAL: giggsy

Asså har du sagt a så får du si b[8|]

Og helst cdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå og!!!![8D]

ORIGINAL: trekløver`n

haha, så søtt!![:D] ønske kjæresten min turte sånt.. syns bare det er moro jeg!

Hehe.. Han er musiker da, så han er godt vant til å synge foran folk, han blir ikke flau hvis folk ser på han... Men det blir jeg for jeg er IKKE vant til det [8D]

Ikke alltid lett å høre om kassa dama sier pose eller kose[:D][8D]

Det var ikke gubben da,men en som kunne blitt det engang i tiden....

Back
Topp