Da tar du med ei ferdig blandet flaskeJo, det er detArbeidsplassen min ligger nært sentrum, så kan alltids gå dit om det er krise
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da tar du med ei ferdig blandet flaskeJo, det er detArbeidsplassen min ligger nært sentrum, så kan alltids gå dit om det er krise
![]()
Jeg tar med termos med varmt vann, flaske med kokt kaldt vann og avent beholder for mme med det antall skjeer mme jeg trenger til flaske. Fungerer kjempegreit.
Hvor har dere kjøpt dispenserene? Finner ikke på nettJa den er gull verdtjeg hadde to, men kunne godt hatt en til, er tre kammer i hver
![]()
Avent har slike. Hos oss har dem de boksene på rema.Hvor har dere kjøpt dispenserene? Finner ikke på nett![]()
Jeg har fått de så jeg er ikke sikker. Men vet at avent har iallfall. Apotek eller barnebutikker? Bare barn, barnas hus, babyshop kanskje?Hvor har dere kjøpt dispenserene? Finner ikke på nett![]()
Ja, men hvor får man kjøpt de?Avent har slike.
Rema, barnas hus, baby shop overalt de har barneutstyr.Ja, men hvor får man kjøpt de?![]()
Var enten barnas hus eller babyshopHvor har dere kjøpt dispenserene? Finner ikke på nett![]()
Apoteket.Hvor har dere kjøpt dispenserene? Finner ikke på nett![]()
Jeg får spørre neste gang jeg er på apoteketApoteket.
Eller jollyroom.no
Henger som regel opp !Jeg får spørre neste gang jeg er på apoteket![]()
Min veske har også et sånt rom. Det fungerer altså?Hadde alltid med ferdigblandet og varm flaske. I stelleveska er det en egen lomme til flasker som i tillegg holder på varmen. Jeg ble kjempegod til å alltid ha rett temperatur til rett tidEllers så holdt jeg den under kaldt vann. Men tok aldri med flaske hvis jeg skulle gå den daglige runden på 1,5 time da.
Det fungerer veldig braMin veske har også et sånt rom. Det fungerer altså?