Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg husker.Flagger dere på flaggdager? Kan dere alle reglene for det?
Tror også vi har ett sånt flaggvi setter det i blomsterpotta
![]()
Tror jeg husker.
Det er flaggdag på de kongelige sin bursdag, alle dager etter en dag som ender på -aften, 17 mai, 8 mai, 7 juni (uavhengighetsdag), ved stortingsvalg og samedagen.
Har man flaggstang skal man flagge, balkongflagg er ikke like viktig. Flagget skal heises ved soloppgang og fires ved solnedgang (og aldri seinere enn kl 21) Man skal behandle flagget med stor respekt, aldri falle på bakken eller tråkkes på. Og er flagget slitt eller ødelagt så skal det brennes eller splittes opp i fargeømmene
Fikk jeg 10 poeng nå?
Samme herFlagger på bursdag til mini og 17 maihar det oppe mellom kl 08 - 20.. Ikke etter sola har gått ned
det er jeg lært opp til
Er det ikke "heises ved soloppgang, dog senest klokken åtte"? (også selvsagt disse spesialgreiene i nord når det bare er mørkt)Tror jeg husker.
Det er flaggdag på de kongelige sin bursdag, alle dager etter en dag som ender på -aften, 17 mai, 8 mai, 7 juni (uavhengighetsdag), ved stortingsvalg og samedagen.
Har man flaggstang skal man flagge, balkongflagg er ikke like viktig. Flagget skal heises ved soloppgang og fires ved solnedgang (og aldri seinere enn kl 21) Man skal behandle flagget med stor respekt, aldri falle på bakken eller tråkkes på. Og er flagget slitt eller ødelagt så skal det brennes eller splittes opp i fargeømmene
Fikk jeg 10 poeng nå?