Flagging

Flagger på bursdag til mini og 17 mai:-) har det oppe mellom kl 08 - 20.. Ikke etter sola har gått ned;) det er jeg lært opp til

Nei. Har ikke montert noe holder for balkongflagg, og tror ikke vi kommer til å gjøre det heller :)

Vi er nok for dårlig på flagging. Må vel kjøpe et balkongflagg og holder til 17.mai:)

Ja, eller iallfall 50% av dagene.
Mannen er gammel speider og kan reglene og følger de til til punkt og prikke.

Jeg syns det er pent med flagg, og liker at vi har flaggstang så mye at jeg skulle ønske den vi har var større ! :)

Har ikke flagg :p ikke flaggstang heller

17 mai bursdager og ved dødsfall

Haha sjæl :P nå ble jeg nesten litt lettet her.
Takk for at du ikke har flagg, så slipper jeg å føle meg så alene på flaggfronten ;)

Haha, bare hyggelig :p
Til 17.mai brukes bare sånn litte flagg som man holder i hånda..og det stjeler jeg vanligvis hjemme hos mamma :p hun har mer enn nok..

Flagger på noen flaggdager. 1., 8., og 17. mai, og 7. juni. Påske, jul og pinse hvis vi husker det. :p Flagger for familiebursdager også, men flagger aldri de offisielle flaggdagene for kongelige bursdager, da jeg er fanatisk republikaner. ;)

Haha, bare hyggelig :p
Til 17.mai brukes bare sånn litte flagg som man holder i hånda..og det stjeler jeg vanligvis hjemme hos mamma :p hun har mer enn nok..
Tror også vi har ett sånt flagg :o vi setter det i blomsterpotta :)

Hadde gjort det hvis vi hadde hatt flaggstang :) Hadde satt meg inn i reglene for det :)

Back
Topp