S
søteste
Guest
Min samboer har lyst på fisk i bolle og jeg tenker at det kanskje er litt dyreplageri? Har dere fisk i bolle? Og har fisken det noe bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer de andre her...et akvarium hadde nok vært best!
Men dersom du ikke liker fisk, er jo saken grei!![]()
Ja, den er veldig grei. Jeg setter foten ned om fisken ikke har det bra i en bolle og akvarium vil jeg ikke ha![]()
Vi har hatt kampfisk i bolle flere ganger. De har hatt plante til å gjemme seg i og laget skumreder etterhvert. Pene å se på er de og!
Vi har hatt kampfisk i bolle flere ganger. De har hatt plante til å gjemme seg i og laget skumreder etterhvert. Pene å se på er de og!
Da er det rart at de i dyrebutikken stiller ut kampfisk i 15 liters akvarium :SIngen fisker fortjener ett liv i en bolle. Da ville jeg heller hatt små fisker i ett lite akvarium.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er stor forskjell på hva som er lov og hva som er anbefalt dessverre. Dyrebutikkene gjør som regel alt for å tjene pengerDa er det rart at de i dyrebutikken stiller ut kampfisk i 15 liters akvarium :S
Selv har jeg 80 liters stående som skal tas i bruk så fort jeg får overbevist mannen ^^ Det er så morsomt å dekorere!
Uff.. Så kjipe de er :/ Da håper jeg at de i smug fraråder folk som ønsker å kjøpe ^^Er stor forskjell på hva som er lov og hva som er anbefalt dessverre. Dyrebutikkene gjør som regel alt for å tjene penger
sendt ifra BV forum <3