Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eneste fisk en kan ha i bolle er kampfisk å da kun 1så ville heller gått for akvarium med pumpe å det hele
å huske på at jo større akvarie jo mindre jobb er D med å holde det rent
![]()
Søteste jeg fant denne
Den MÅ da være perfekt for din mann
http://www.toysrus.no/Merker/Lamaze/LAMAZE min første gullfiskbolle.aspx?id=870348&vid=411437
![]()
Var det jeg tenkte megPerfekt!! Hihi![]()
Jeg gadd heller ikke skrive all verden istadfeil. mange som tar den feilen, også dyrebutikker desverre =(
kopiert fra akvaforum:
Meget vanlig akvariefisk som ofte selges i veldig små akvarier eller i gullfiskbolle. Dette anbefales likevel ikke. At en fisk overlever i et akvarium er ikke det samme som at den trives og har det bra.
Den klarer seg bra i et mindre akvarium pga at den bruker labyrintorganet til å "puste". Derfor bør den altså være i et akvarium med dekkglass, slik at temperaturforskjellen mellom vannet og lufta ikke blir for stor.
Jeg hadde fisk i bolle, gikk på en dyrebutikk ble overbevist å kjøpe flere fisk og bolle, det var jo så fint... (*dumme meg) Kom hjem, putta fiskene og alle mulige greier oppi. Fiskene sloss, noen døde, jeg satt med ned å nileste på nett, og endte etterhvert opp med 3 akvarium.Min samboer har lyst på fisk i bolle og jeg tenker at det kanskje er litt dyreplageri? Har dere fisk i bolle? Og har fisken det noe bra?