Fireårskontroll

LallaC

Glad i forumet
Junilykke2018
noen som fortsatt er her - og som har fått innkalling til fireårskontroll? Noen som vet hva som sjekkes her?
 
Jeg er her, fordi jeg er gravid igjen. Venter nr 4 nå :) Vi hatt ikke fått innkalling enda, men det pleier å være ca 4 mnd etter 4 årsdagen syntes jeg å huske fra eldste. Det er mye det samme som ved 2 års kontrollen, men mer prat og ikke så mye dukke rollespill. Og så hadde vi hørsel og synskontroll.
 
Jeg er her, fordi jeg er gravid igjen. Venter nr 4 nå :) Vi hatt ikke fått innkalling enda, men det pleier å være ca 4 mnd etter 4 årsdagen syntes jeg å huske fra eldste. Det er mye det samme som ved 2 års kontrollen, men mer prat og ikke så mye dukke rollespill. Og så hadde vi hørsel og synskontroll.
Gratulerer! :D Nummer 4 - det er imponerende! Jeg klarer såvidt holde hodet over vannet med to stk :hilarious:

Ok, men da kan jeg kanskje vente meg en innkalling i sånn november, da. Da får jeg legge det mentalt på hylla for en stund :)
 
Takk :) Nr fire var en virkelig overraskelse og ble til tross prevensjon, og når vi hadde bestilt time til mannen for sterilisering :hilarious: Men det blir nok veldig koselig!
 
Vi har vært på 4 års kontroll. Har en på 7 mnd og pga besøk på helsestasjon med ho har vi snakket om storebror og litt utfordringer med å bæsje på do. Så fikk det rett før fylte 4 år
 
Back
Topp