Fireårskontroll

En tråd i 'Juli 2015' startet av LallaC, 23 Sep 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. LallaC Glad i forumet Junilykke2018

noen som fortsatt er her - og som har fått innkalling til fireårskontroll? Noen som vet hva som sjekkes her?

2. Firevakreskatter Forumet er livet Januarhula 2014 Marsboere 2020 Februarbarna 2020

Jeg er her, fordi jeg er gravid igjen. Venter nr 4 nå :) Vi hatt ikke fått innkalling enda, men det pleier å være ca 4 mnd etter 4 årsdagen syntes jeg å huske fra eldste. Det er mye det samme som ved 2 års kontrollen, men mer prat og ikke så mye dukke rollespill. Og så hadde vi hørsel og synskontroll.

3. LallaC Glad i forumet Junilykke2018

Gratulerer! :D Nummer 4 - det er imponerende! Jeg klarer såvidt holde hodet over vannet med to stk :hilarious:

Ok, men da kan jeg kanskje vente meg en innkalling i sånn november, da. Da får jeg legge det mentalt på hylla for en stund :)

4. Firevakreskatter Forumet er livet Januarhula 2014 Marsboere 2020 Februarbarna 2020

Takk :) Nr fire var en virkelig overraskelse og ble til tross prevensjon, og når vi hadde bestilt time til mannen for sterilisering :hilarious: Men det blir nok veldig koselig!

• Morsom Morsom x 1
  5. BlomsterEjlis Elsker forumet Marsipanene 2019 Junilykke 2020 ♡

Vi har vært på 4 års kontroll. Har en på 7 mnd og pga besøk på helsestasjon med ho har vi snakket om storebror og litt utfordringer med å bæsje på do. Så fikk det rett før fylte 4 år

• Liker Liker x 1

Del denne siden