Det ble inisuert at eldste er nok sjalu fordi jeg fortsatt ammer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er jo helt latterlig. Men å få seg selv til å si noe sånt, til/om en som sleit og gjorde alt for å få til ammingen og syntes det var kjempe sårt og ikke få det til er jo bare slemt.Nå måtte jeg nesten le!
Min fikk melkeproteinallergi selv om jeg ammet. Så for meg er det helt latterlig å tenke i de baner, men skjønner at det kan være sårt om man sliter med ammingen.Ja det er jo helt latterlig. Men å få seg selv til å si noe sånt, til/om en som sleit og gjorde alt for å få til ammingen og syntes det var kjempe sårt og ikke få det til er jo bare slemt.
Jaja altså jeg visste jo at det absolutt ikke hadde noen sammenheng, og at det bare er helt tragisk. Men denne personen er litt sånn at man skal amme koste hva det koster vil, selv om barnet sulter. Syns det er helt unødvendig å i det hele tatt kommentere noe når noenMin fikk melkeproteinallergi selv om jeg ammet. Så for meg er det helt latterlig å tenke i de baner, men skjønner at det kan være sårt om man sliter med ammingen.
Åååja! Herlighet. Både svigermor og svigerbestemor har meninger om så mangt. Spesielt samsoving og amming om natta (babyer skal sove i egen seng) og at han får puppen så ofte han vil og ligge der omtrent så lenge han vil. Han er ikke en måned engang og jeg sliter med produksjonen. De mener jeg skjemmer han bort...
Og den kommentaren over her om honning og kumelk. Godt vi vet bedre i dag om botulisme.
Jeg forteller ikke alt videre til andre, om jeg ammer på natten og hvordan vi sover snakker jeg ikke om og får da ikke kommentarer på det...
Så hvis noen spør hvordan dere sover, så svarer du: hemmelig?
Men skjønner hva du mener, hvis vi har hatt en helt rævva natt og noen spør, hender det jeg bare svarer at han har sovet bra gidder ikke snakke om nattevåk ved mindre jeg får masse sympati, trenger jo ikke kritikk eller "gode råd" når man akkurat har vært våken hver time natt gjennl..
Det er jo bare å svare litt svevende på spørsmål man ikke gidder utdype svaret på. Jeg sier aldri at noe er hemmelig, men svarer gjerne "vi sover greit", selv om sannheten like gjerne er "jo takk, i i natt var vi bare oppe 30 ganger".
Så hvis noen spør hvordan dere sover, så svarer du: hemmelig?
Men skjønner hva du mener, hvis vi har hatt en helt rævva natt og noen spør, hender det jeg bare svarer at han har sovet bra gidder ikke snakke om nattevåk ved mindre jeg får masse sympati, trenger jo ikke kritikk eller "gode råd" når man akkurat har vært våken hver time natt gjennl..