Finnes det håp her?

Enig med de andre her! Håper det har gått bedre idag :)
 
Håper på positive nyheter nå❤️
 
Håper det går bra med deg! Du kan jo være kortere på vei enn du tenkte. :Heartred
 
Hei alle sammen! Tusen takk for alle lykkeønskninger fra dere. Desverre gikk det ikke som jeg ønsket. Fosteret var dødt og jeg var på sykehuset i går og startet medisinsk abbort  :sad010:sad010Skal ta de siste pillene i morgen som får i gang selve abborten...

Setter pris på hver og en av dere som har tenkt på meg ❤️
 
Hei alle sammen! Tusen takk for alle lykkeønskninger fra dere. Desverre gikk det ikke som jeg ønsket. Fosteret var dødt og jeg var på sykehuset i går og startet medisinsk abbort  :sad010:sad010Skal ta de siste pillene i morgen som får i gang selve abborten...

Setter pris på hver og en av dere som har tenkt på meg ❤️
Uff så trist. Nå er det en uke siden jeg fikk beskjed om at babyen var død og at kroppen ikke hadde ordna opp. Så jævlig kjipt.
Her er kroppen på bærtur. Er fremdeles sykemeldt men skal til legen i morgen å be om sykemelding en uke til. Er helt slått ut fysisk og psykisk. Ta den tiden du trenger for å komme til hektene.
 
Ånei dette var leit å lese :( Ta godt vare på deg selv! Klem ❤️
 
Så utrolig leit å høre! :Heartred Ta godt vare på deg selv!
 
Hei alle sammen! Tusen takk for alle lykkeønskninger fra dere. Desverre gikk det ikke som jeg ønsket. Fosteret var dødt og jeg var på sykehuset i går og startet medisinsk abbort  :sad010:sad010Skal ta de siste pillene i morgen som får i gang selve abborten...

Setter pris på hver og en av dere som har tenkt på meg ❤️

Sender deg en stor klem :Heartred
Vi fikk desverre bekreftet det samme i dag, så jeg skal inn lørdag...:crybaby2
 
Back
Topp