Finnes det håp her?

Veientilbabylykke

Glad i forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Jeg fikk beskjed på tidlig ultralyd da jeg var 6+6 at embryoet var på størrelse 5+6. Den var kun 3 mm. Ingen hjerte oppdaget. Kom tilbake en uke senere. Embryoet hadde i følge gynekolog fremdeles ikke vokst. Men denne gangen så hadde hjertet begynt å slå. Det må jo ha vært en utvikling siden sist når hjertet har begynt å slå! Gynekologen sa at dersom det ikke var noen endring ved neste TUL ville han gi meg piller for å få en abbort. Er ikke det litt drastisk ? Tenk om det lille frøet bare er litt treg i utviklingen? Det har jo tydeligvis vært en utvikling da hjertet har begynt å slå! Er den en mulighet her for at dette kan gå bra? Var 7+6 forrige uke da han fremdeles målte 3 mm. Kan gynekologen ha målt feil eller tatt en dårlig avgjørelse? Første gang brukte han lang tid på å finne noe som helst, mens uken etter fant han det fort. Det må vel ha vokst noe for at hjertet skal ha begynt å slå?

Det har også vært normal stigning av hCG underveis.

Hva tenker dere?
 
Jeg hører ikke til her.

Men jeg hadde ikke tatt piller for abort så lenge hjertet slår.
 
Jeg tenker uansett om det går Til det steget ville jeg absolutt fått en ny vurdering av en annen gynololog først.
 
Sender deg masse varme tanker. Tenker at når hjertet har begynt å slå så er der ABSOLUTT HÅP
 
Ville aldri i verden tatt abortpiller ol. uten en vurdering fra ny gynekolog. Aldri, slår hjertet er det håp. Men muligens ville jeg ha krevd en KUB test, hvis ting ikke er helt som det skal.
Lykke til:Heartbigred
 
Gå til en annen gyn eller jordmor, så du er sikker på at det blir gjort riktige målinger, og få en annen mening. Så lenge hjertet slår er det jo absolutt håp:)
 
Be om en annen gyn, evnt gå privat! Fortell alt, så tar de deg med høyeste alvor. Iallefall privat:Heartred
 
På sykehuset da jeg mistet undersøkte først en lege men hun ville ha en annens lege syns på det og ble da undersøkt av en annen for att de skulle være helt sikker. Så ville nok fått en annens vurdering også først.
 
Veldig enig med de andre jentene her, hadde bedt om en annen vurdering før jeg i det hele tatt hadde vurdert noe.

Krysser alt og ønsker deg lykke til ❤
 
Ville aldri i verden tatt abortpiller ol. uten en vurdering fra ny gynekolog. Aldri, slår hjertet er det håp. Men muligens ville jeg ha krevd en KUB test, hvis ting ikke er helt som det skal.
Lykke til:Heartbigred
Jeg nekter å drepe det lille frøet mitt.. Jeg forstår ikke at han i det hele tatt kan si noe sånt etter at han har sett hjerte slå :wideyed: Og jeg forstår ikke at han kan si det ikke er noen utvikling. Hadde det ikke vært utvikling så ville vel ikke embryoet utviklet hjerte fra første time til neste.. Han trodde det var lite fordi det var i ferd med å dø.. Har fått ordnet meg time hos en ny gynekolog i dag. Har time kl 12. Kan jeg ta KUB test så tidlig?
 
Gå til en annen gyn eller jordmor, så du er sikker på at det blir gjort riktige målinger, og få en annen mening. Så lenge hjertet slår er det jo absolutt håp:)
Har fått time hos en ny spesialist i dag kl 12. Hadde aldri i livet tatt de pillene uten at noen fler har undersøkt. Og jeg kommer ikke til å ta noen piller så lenge det har en sjans til å klare seg!
 
Be om en annen gyn, evnt gå privat! Fortell alt, så tar de deg med høyeste alvor. Iallefall privat:Heartred
Har fått time hos en ny gynekolog i dag. Privat. Skal fortelle dem alt. Jeg synes faktisk ikke noe om denne gynekologen. Hvordan kan han oppmuntre til pilla når hjertet har begynt å slå? Er det vanlig at gynekologer gjør det? Det må jo være en årsak bak, men han forteller meg ikke noe heller..
 
På sykehuset da jeg mistet undersøkte først en lege men hun ville ha en annens lege syns på det og ble da undersøkt av en annen for att de skulle være helt sikker. Så ville nok fått en annens vurdering også først.
Har fått ordnet meg time i dag kl 12 hos en annen gynekolog. Jeg synes det er merkelig at han også ikke tenker i de baner at han vil ha en annens vurdering før han tar et slikt valg...
 
Veldig enig med de andre jentene her, hadde bedt om en annen vurdering før jeg i det hele tatt hadde vurdert noe.

Krysser alt og ønsker deg lykke til ❤
Har fått ordnet meg time hos ny gynekolog i dag kl 12. Hadde aldri i livet tatt noen pille bare fordi han mente det. Og jeg tar ikke livet av den lille før jeg vet at det ikke er muligheter for at det skal gå bra.. :sad010

Tusen takk ❤️
 
Herre for en gynekolog! Hadde bedt han om å dra seg til h*****e for å si det sånn. Bra du har fått time til en annen gynekolog så du får sjekket det. Krysser fingrer for at alt er bra og at lille bare har vokst litt sent helt i starten❤️
 
Sniker ifra desember. Har du fått vært på ny time? Enig med de andre her, hadde aldri startet en abort så lenge det er liv. Kan du være kortere på vei?
 
Back
Topp