Finner dere livmoren?

Når jeg ligger på ryggen stikker livmoren nå så vidt opp, veldig lett å kjenne for mannen også:) se om jeg får målt når jeg kommer hjem fra ferie :)
 
Min var også 11 cm sånn før helga, mot 9 på mandag, så jeg tror ikke jeg måler helt stabilt. Men det føltes jo også som om den var mye større, så ikke vet jeg. Den vokser i alle fall.
 
Nei var det da.. Hehe:) kan ikke si at livmoren var så fremtredende med nr 2.. Men er jo 5 gang jeg er gravid da:) + at de sprøytene gjør at jeg får store barn, tiltross for lille meg.. :/
 
Jeg er 13 uker, så burde nok klare å finne den ;) Jeg kjenner ett-eller-annet som sikkert er livmora, men er sannelig ikke sikker.
 
Ja! I går kjente jeg livmora, tror jeg, rett etter at jeg brakk meg og fikk vondt i ligamentene. Da kjente jeg den på midten av der jeg fikk vondt, som en hardere klump enn resten der inne.
 
Jeg er straks 12 uker og finner ikke :p Den er forhåpentligvis der, men vet ikke hva jeg leter etter ;-) Dette er nr 2, men har vel litt i overkant med "polstring" over alt annet... Hehe :)
Er akkurat det, vet ikke hvor å hva jeg leter etter jeg heller :p Skal til jordmor på kontroll imorgen, å satser på at hun finner den :) Er nr 3 dette så regner med den er kommet litt opp.
 
Andregangs her, 9 uker og ikke kjent livmoren enda :p
 
Vært hos jordmor i dag og hun målte livmora til 9,5 cm :) Kjente den godt selv også!
 
Inngen tvil om hvor livmoren min er nå :D knall hard rund ball når jeg ligger. Denne var ikke slik før uke 15-16 sist svangerskap :p er 13+1 i dag.

Såå gøy å se/kjenne på :D

IMG_4857.jpg
 
Last edited:
Finner'n nok ikke, godt gjemt under mye annet;-) Men har allerede begynt å få kynnere, så vet godt hvor den er..:-( Hadde det mye sist, og de ble skikkelig vonde etterhvert..
 
Finner'n nok ikke, godt gjemt under mye annet;-) Men har allerede begynt å få kynnere, så vet godt hvor den er..:-( Hadde det mye sist, og de ble skikkelig vonde etterhvert..

Ååå:-( Så kjedlig at det skulle begynne så tidlig :-/
 
Kynnere har vi hele svangerskapet. Men de fleste av dem er ikke plagsomme, heldigvis.

Mye av "menamurringene" vi har i starten er faktisk kynnere, i en bitte liten livmor
 
Back
Topp