Finner dere livmoren?

En tråd i 'Januar 2016' startet av Sara, 5 Jun 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. kooala Glad i forumet

Jeg fant gravidbukser på loftet idag, og det var deilig :-D Har mange bukser med høyt liv, og de ble rett og slett ubehagelig nå :)

• Liker Liker x 2
  2. Ingrid94 Guest

Tror jeg fant min. Ca 9 cm over skambenet :) 11+2

3. snart3barnsmor16 Gift med forumet

Når jeg ligger på ryggen stikker livmoren nå så vidt opp, veldig lett å kjenne for mannen også:) se om jeg får målt når jeg kommer hjem fra ferie :)

4. snart3barnsmor16 Gift med forumet

Målte i dag når jeg sto opp, 11 cm på uke 10+6.

5. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Min var også 11 cm sånn før helga, mot 9 på mandag, så jeg tror ikke jeg måler helt stabilt. Men det føltes jo også som om den var mye større, så ikke vet jeg. Den vokser i alle fall.

6. snart3barnsmor16 Gift med forumet

Nei var det da.. Hehe:) kan ikke si at livmoren var så fremtredende med nr 2.. Men er jo 5 gang jeg er gravid da:) + at de sprøytene gjør at jeg får store barn, tiltross for lille meg.. :/

7. ¤ LyKkEliG ¤ Prøver på nr 3 :)

Er straks 10 uker, men finner ikke :eek:

8. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Den er der nok, det er bare ikke alltid så lett å finne for oss som ikke er faglært

9. ¤ LyKkEliG ¤ Prøver på nr 3 :)

Ja er sikkert derfor :)

10. mia1986 Elsker forumet

Jeg er straks 12 uker og finner ikke :p Den er forhåpentligvis der, men vet ikke hva jeg leter etter ;-) Dette er nr 2, men har vel litt i overkant med "polstring" over alt annet... Hehe :)

• Liker Liker x 1
  11. BeibiBeibi Trives i forumet

Jeg er 13 uker, så burde nok klare å finne den ;) Jeg kjenner ett-eller-annet som sikkert er livmora, men er sannelig ikke sikker.

12. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Jeg finner min fint, den vokser. Over trusekanten nå. Gjør bukser utfordrende

• Liker Liker x 2
  13. Lilla86 Forumet er livet Assistert-jentene

Ja! I går kjente jeg livmora, tror jeg, rett etter at jeg brakk meg og fikk vondt i ligamentene. Da kjente jeg den på midten av der jeg fikk vondt, som en hardere klump enn resten der inne.

14. ¤ LyKkEliG ¤ Prøver på nr 3 :)

Er akkurat det, vet ikke hvor å hva jeg leter etter jeg heller :p Skal til jordmor på kontroll imorgen, å satser på at hun finner den :) Er nr 3 dette så regner med den er kommet litt opp.

15. Tusjen Forelsket i forumet Sommerfuglene <3

Andregangs her, 9 uker og ikke kjent livmoren enda :p

16. Attpåklatt2016 Venter nr. 3 i januar 2016

Vært hos jordmor i dag og hun målte livmora til 9,5 cm :) Kjente den godt selv også!

17. Anonym89 Elsker forumet Desemberglede 2015

Inngen tvil om hvor livmoren min er nå :D knall hard rund ball når jeg ligger. Denne var ikke slik før uke 15-16 sist svangerskap :p er 13+1 i dag.

Såå gøy å se/kjenne på :D

IMG_4857.jpg

• Liker Liker x 5
    Last edited: 26 Jun 2015
  18. Hu mor Flørter med forumet

Finner'n nok ikke, godt gjemt under mye annet;-) Men har allerede begynt å få kynnere, så vet godt hvor den er..:-( Hadde det mye sist, og de ble skikkelig vonde etterhvert..

19. Anonym89 Elsker forumet Desemberglede 2015

Ååå:-( Så kjedlig at det skulle begynne så tidlig :-/

20. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Kynnere har vi hele svangerskapet. Men de fleste av dem er ikke plagsomme, heldigvis.

Mye av "menamurringene" vi har i starten er faktisk kynnere, i en bitte liten livmor

Del denne siden