Finne ut kjønn

Jeg vil vite, har ikke drøfta med kjæresten om det enda. Men tror nok han vil vite han og.
 
Akkurat som oss det:D

Med første fikk vi ikke vite det. Ble veldig overraska da de sa det var ei lita jente som kom ut:Heartpink med nr to var jeg helt sikker på det var en gutt, så vi fikk det liksom bare bekrefta:hilarious: denne gangen hadde jeg en ørrliten ide om å vente til fødsel igjen, men mannen sier han må vite:p og det er sikkert greit for søsken å vite, vet ikke? De er så store, så de hadde nok klart å vente de også, de skjønner hva en overraskelse er. Men veldig redd for at hvis en bygger opp forventningene så veldig, at det kan kommer en skuffelse der og da om de håpte på et bestemt kjønn. Ved å vite etter OUL, får de jo tid til å venne seg til tanken...sååå, vi vil nok spørre om å få vite

Har tenkt litt på det med søskena og hvordan de vil ta det å ikke vite. Men jeg tror egentlig de ikke vet at det er vanlig å vite, for vi har flere venner som har valgt å ikke vite, og da har deg bare vært stas å skulle tippe :) men vi får se, har litt tid før vi må bestemme oss :)
 
Oh yes. Jeg er veldig spent. Vi har jente fra før, og jeg kunne gjerne hatt en jente til, da jeg selv er vokst opp med en søster, samtidig hadde det vært stas å få en av hver. Men guttenavn er såååå vanskelig
 
Ja, vil vite nå allerede! Syns det gjør ting så mye enklere i forhold til planlegging og å forberede søsknene. For eksempel kan vi vel pakke bort flesteparten av kjolene om det er en gutt :p Jeg er ikke sånn at gutter ikke kan gå i rosa, men arveklærne etter våre jenter er stort sett bare rosa og det kan kanskje bli i det meste laget :wacky:

Føler det er en til jente da, syns alle jeg har hørt om som har 2 av samme kjønn, også får de nr 3 og da er det også samme kjønn som søsknene. Altså om du har 2 jenter, så blir tredje også en jente, og samme om du har 2 gutter. Andre som føler det stemmer?
 
Jeg ville ikke med førstemann, men mannen ville gjerne. Og så valgte vi å se på nr to, og regner med at vi vil på denne også.
 
Ja, vil vite nå allerede! Syns det gjør ting så mye enklere i forhold til planlegging og å forberede søsknene. For eksempel kan vi vel pakke bort flesteparten av kjolene om det er en gutt :p Jeg er ikke sånn at gutter ikke kan gå i rosa, men arveklærne etter våre jenter er stort sett bare rosa og det kan kanskje bli i det meste laget :wacky:

Føler det er en til jente da, syns alle jeg har hørt om som har 2 av samme kjønn, også får de nr 3 og da er det også samme kjønn som søsknene. Altså om du har 2 jenter, så blir tredje også en jente, og samme om du har 2 gutter. Andre som føler det stemmer?

Ja litt, men selv om det ikke er viktig, hadde det vært hyggelig med jente nå (har to gutter fra før)
 
Ja vi får vite ganske snart. Tar nipt i uke 9+0. Klarer ikke å vente.
Spennende! Blir nok NIPT i uke 9 her også, fortsatt en stund til (5+4 nå). Offentlig eller privat på deg? (og evt reise eller innsending?)
 
Ja, jeg vil vite, samboer er usikker, men kjenner jeg han rett ender han opp med å ville vite
Vi er riktignok enige om at det skal være hemmelig for familie og venner
 
Vi skal vite! Vi visste med førstemann, og vi ga ham navn mens han fremdeles var i magen og vi syns det var en veldig fin måte å connecte med babyen på for oss begge! At vi kunne snakke med «Jonathan» liksom, ikke bare «baby» «mageboeren» osv :happy:
 
Er litt usikker faktisk. Vi visste ikke med første, det ble en gutt :Heartblue men andre tok vi rede på, det ble jente:Heartpink
Så nå hadde det egentlig vært litt artig å ikke vite det, vi har jo masse klær etter begge to. Så er jo godt forberedt uansett :D
 
Vi skal vite! Vi visste med førstemann, og vi ga ham navn mens han fremdeles var i magen og vi syns det var en veldig fin måte å connecte med babyen på for oss begge! At vi kunne snakke med «Jonathan» liksom, ikke bare «baby» «mageboeren» osv :happy:
Veldig enig! :happy:
 
Tror vi skal vente til fødsel med å finne ut, men er jo ennå lenge til OUL så kan jo forandre mening mange ganger :hilarious:
 
Vil vite det denne gangen. Med første ville ikke babyen vise frem på ultralyd så det ble en overraskelse helt til fødsel. Med andremann var jeg overbevist om at det måtte være gutt - og det var det tydelig at det var på UL :D
 
Back
Topp