Finne ut kjønn

Ja, helt klart :happy: Syntes det var veldig kjekt med førstemann fordi vi har litt forskjellige kriterier til navn og vi ville ha navn klart, og tenker det samme nå.
Pluss at jeg tror det blir veldig nyttig for storebror å kunne venne seg til en litt mer konkret tanke om enten en lillebror eller lillesøster :happy:
 
Last edited:
Ja vi er veldig spente!

Greit for storesøsken å ha noe mer konkret å vente på ♡ Og greit å vite i forhold til klær osv fra storebror..
 
Ja jeg klarer nesten ikke vente:joyful:er ganske sikker på at det er en gutt til:D
 
Ja, klarer nesten ikke vente!! Og som dere andre over skriver, så er det greit for storesøsken å venne seg til tanken :)
 
Ja vi er enige om at vi ønsker det :happy:
 
Jeg kunne tenkt meg å ikke vite for å gjøre det mer spennende, men mannen vil vite. Vi kunne gått for en løsning der bare den ene vet men jeg hadde kommet til å mast hull i hodet på mannen av nysgjerrigher selv om jeg ikke ville vite :hilarious: som flere sier blir det enklere å forberede storesøster hvis vi vet om det er lillebror eller lillesøster
 
Ja, det blir veldig spennende!❤️
 
Vi lurer på å ikke vite. Visste ikke med første, men med andre fikk vi vite på OUL. Nå har jeg lyst å ikke vite, så får vi se hva mannen sier når det nærmer seg tiden for det :)
 
Vi lurer på å ikke vite. Visste ikke med første, men med andre fikk vi vite på OUL. Nå har jeg lyst å ikke vite, så får vi se hva mannen sier når det nærmer seg tiden for det :)
Akkurat som oss det:D

Med første fikk vi ikke vite det. Ble veldig overraska da de sa det var ei lita jente som kom ut:Heartpink med nr to var jeg helt sikker på det var en gutt, så vi fikk det liksom bare bekrefta:hilarious: denne gangen hadde jeg en ørrliten ide om å vente til fødsel igjen, men mannen sier han må vite:p og det er sikkert greit for søsken å vite, vet ikke? De er så store, så de hadde nok klart å vente de også, de skjønner hva en overraskelse er. Men veldig redd for at hvis en bygger opp forventningene så veldig, at det kan kommer en skuffelse der og da om de håpte på et bestemt kjønn. Ved å vite etter OUL, får de jo tid til å venne seg til tanken...sååå, vi vil nok spørre om å få vite
 
Jaaa, jeg har ikke tålmodighet til å vente lenger enn jeg må :hilarious:
 
Ja! :rolleyes:
 
Back
Topp