Finne ut kjønn

Jaa, vi er så spente!
Har en veeeldig følelse på jente da, og det er fler i familien som har den følelsen :angelic: kanskje fordi alle har fått gutter i det siste:hilarious: blir gøy å se hva det blir :Heartred
 
Vi har ultralydtime på sykehuset i uke 14+2. Så håper muligens de kan se noe da :angelic:. Først trodde jeg jente, et ICSI-barn(prøverør) , og mannlig faktor så tenkte at det kanskje ble det i forhold til statestikker osv. Men så tror de fleste i familien gutt, og jeg drømte jeg fikk en liten gutt for noen uker siden :shy:. Så aner ikke. Første barnet vårt. Symptomer var jeg dårlig fra uke 4-9. Kvalme som kom og gikk hele døgnet , men uten oppkast. Fikk på progesteronstøtte, som også kan gi kvalme som bivirkning. Roet seg fra UK 10 da jeg sluttet helt med medisinen. Fått tidens kviseutbrudd, ikke plaget til vanlig. Så jeg har null idé :oops:
 
Jeg vil vite! Bestilt organrettet ul neste uke og håper å vite kjønn da, for OUL er i uke 19 og det føles så lenge xD
 
Jeg ville egentlig ikke vite, og visste ikke med forrige (nummer to) og synes det var veldig spennende. Men nå venter vi tvillinger og jeg kjenner for hver dag at jeg blir mer og mer nysgjerrig på om det er to gutter, to jenter eller en av hver! Hadde vi bare ventet en hadde vi ikke villet vite. Men ja, det er noe annet å vite at det er to der inne! :hilarious:
 
Jeg ville egentlig ikke vite, og visste ikke med forrige (nummer to) og synes det var veldig spennende. Men nå venter vi tvillinger og jeg kjenner for hver dag at jeg blir mer og mer nysgjerrig på om det er to gutter, to jenter eller en av hver! Hadde vi bare ventet en hadde vi ikke villet vite. Men ja, det er noe annet å vite at det er to der inne! :hilarious:
Jeg vil tro man også har større behov for å tilrettelegge alt man kan, før en eventuell fødsel og at det da er mer praktisk å vite kjønn også når man venter to:love2
 
Vi måtte vite ❤️
Her blir det jente, og storebror på snart 7 er i fyr og flamme over å få lillesøster. Utrolig rørende og fint ❤️
 
En lettelse at det er en av hver, var livredd for å ikke se forskjell så plutselig lever de med motsatt personnummer eller noe XD
Ja, ikke sant! Jeg også har tenkt masse på «hva om vi blander de??!» og tenkt at jeg må merke de med et eller annet (en prikk under foten eller noe, haha) ved fødselen om ikke de har noe helt tydelig ulikt fra før… :hilarious::wacky:
 
Jeg vil tro man også har større behov for å tilrettelegge alt man kan, før en eventuell fødsel og at det da er mer praktisk å vite kjønn også når man venter to:love2
Ja, det er nok noe med det du sier. Diskuterte det med samboer i kveld og han også sa at det kjennes ut som mer nødvendig denne gangen for å kunne ha mest mulig på plass før de kommer, for vi vil nok ha det mer travelt etter de kommer til verden enn vi hadde det med forrige.
 
Ja, ikke sant! Jeg også har tenkt masse på «hva om vi blander de??!» og tenkt at jeg må merke de med et eller annet (en prikk under foten eller noe, haha) ved fødselen om ikke de har noe helt tydelig ulikt fra før… :hilarious::wacky:
På sykehuset får de armbånd med tv1 og tv2 :cool: verre når man kommer hjem :hilarious:
 
På sykehuset får de armbånd med tv1 og tv2 :cool: verre når man kommer hjem :hilarious:
Haha, selvfølgelig har sykehuset rutiner for å ikke blande tvillinger. At jeg ikke tenkte på det! :bag::hilarious: Takk for info. Kanskje de får ha de armbåndene på litt lenger (etter hjemreise) :p
 
I løpet av de siste dagene har meg og samboer bestemt oss for at vi ønsker å vite kjønn likevel. Siden det er to på vei denne gangen og det kjennes som om det gjør det hele litt mer overkommelig. :wacky::hilarious:
 
Back
Topp