Fine stoff til Babynest?

Dansejente

Elsker forumet
August 2018
Januarlykke 2020
Heisann. Ser at det er endel som syr her inne. Jeg er på let etter fine stoff til Babynest. Har ikke lyst på sånne alt for barnslige eller med alt for kraftig farge. Har sett endel med stjerner, som jeg liker. Men har ikke funnet stoff...
Noen som vet?? [emoji4]
 
De har mye fint på stoff og stil. Jeg har kjøpt noe i utlandet som jeg skal sy babynest av. Rosa og blått med hvite prikker.
 
Bruk noe i duse farger, f.eks et babyteppe, og vær oppmerksom på at barnet ikke skal sove i nestet om natten, eller ellers uten oppsyn. :)
 
De har mye fint på stoff og stil. Jeg har kjøpt noe i utlandet som jeg skal sy babynest av. Rosa og blått med hvite prikker.

Takk for tips. Hørtes flott ut med ensfarget med prikker også [emoji4]
 
Bruk noe i duse farger, f.eks et babyteppe, og vær oppmerksom på at barnet ikke skal sove i nestet om natten, eller ellers uten oppsyn. :)

Hmm kanskje det kanskje. Har ikke tenkt på å bruke er babyteppe. Kanskje jeg til og med kan finne et fint sengesett å bruke [emoji4]
Her i huset blir ikke nestet brukt uten tilsyn. Skal ha seng som babyen bruker om natta, trenger jo ikke nest oppi der [emoji6]
 
Stoff og stil har jeg brukt på mine babynest jeg har sydd opp gjennom tidene :)

En ide er å finne et sengetrekk du liker. Og klippe av det stoffet :)
 
Hmm kanskje det kanskje. Har ikke tenkt på å bruke er babyteppe. Kanskje jeg til og med kan finne et fint sengesett å bruke [emoji4]
Her i huset blir ikke nestet brukt uten tilsyn. Skal ha seng som babyen bruker om natta, trenger jo ikke nest oppi der [emoji6]

Flott å se at det er flere som er oppmerksomme på sikkerheten til babyen, også om natten. <3 <3 <3
 
Takk for tips. Hørtes flott ut med ensfarget med prikker også [emoji4]
Har kjøpt inn stoff til to stykker. Et blått og et rosa. Så det blir ensfarget farge inne (der babyen skal ligge) og den med prikker på den andre siden. Også kjøpt blondekant til å sy på i sømmen mellom stoffene.
 
Jeg synes det er viktig å se at stoffene tåler 60 graders vask :) Kjedelig hvis det blir ødelagt etter første vask..
 
Har kjøpt inn stoff til to stykker. Et blått og et rosa. Så det blir ensfarget farge inne (der babyen skal ligge) og den med prikker på den andre siden. Også kjøpt blondekant til å sy på i sømmen mellom stoffene.

Jeg brukte babynestet på begge sidene jeg. ☺️ Syr en del av de med blonde. De blir såå fine
 
Jeg brukte babynestet på begge sidene jeg. ☺️ Syr en del av de med blonde. De blir såå fine
De blondene jeg har kjøpt syes på kanten av blonden så da blir det automatisk bare en side jeg kommer til å bruke. Hvilke blonder har du?
 
Back
Topp