Fine, sjeldne jentenavn?

Nå har jeg ikke sjekket hvor mange som har disse navn, men jeg liker de og tror ikke at de er vanlige:

Vårin
Tyri
Stefanie
Angela
Annina
Mirta
Eliana
Carmen
Patricia
Alessandra
Christa
Marietta
 
Arja
 
Mary Agathe heter vesla vår.
Ellers liker jeg Matea, Mogunn, Karianne (litt mer vanlig kanskje).
 
ORIGINAL: *muffmuffkaka*

Jenta mi heter Amelia og det har blitt ganske "populært" etter at hun ble født. Det var 131 som het det da hun fikk det, nå er det det dobbelte i hvert fall..
Ellers liker jeg

Mathèa
Annéa
Adelina
Alida
Ava


Og enda mindre var det når jeg valgte det for litt over 3år siden... Bare i denne tråden er det nå 4 som har det..

Lurer på om jeg skal holde navnet til hun i magen borte fra bv og face og sånn[8D][8|][:D] 0, 1, 2 eller 3 som heter det forløpig[8D]
 
Pauline

Amine

Cornelie
 
ORIGINAL: Frøgen*

Mulig jeg banner litt i kirka her nå, men noen av navnene blir så "out there" at jeg nesten blir litt svimmel...[8|]


sign!!
 
ORIGINAL: AngelBaby

ORIGINAL: *muffmuffkaka*

Jenta mi heter Amelia og det har blitt ganske "populært" etter at hun ble født. Det var 131 som het det da hun fikk det, nå er det det dobbelte i hvert fall..
Ellers liker jeg

Mathèa
Annéa
Adelina
Alida
Ava


Og enda mindre var det når jeg valgte det for litt over 3år siden... Bare i denne tråden er det nå 4 som har det..

Lurer på om jeg skal holde navnet til hun i magen borte fra bv og face og sånn[8D][8|][:D] 0, 1, 2 eller 3 som heter det forløpig[8D]


NEI! Du må fortelle[:D][:D][:D][;)]
 
Vi valgte navn ikke alle har. jentene våre heter Vendelin, Vårin, Lilja Villemo, Vega Linnea og Tiril Veronje. men Linnea har jo etter hvert blitt et veeeldig mye brukt navn. Vårin og Tiril er heller ikke sjeldne navn.

Utenom liker jeg Sina, Erle, Tindra, Taran, Irmelin
 
ORIGINAL: tinuzz

Dattera mi heter Indine Natalie [:D] Det er bare 2 eller 3 som heter Indine[:)]

9 stk, siden eg kjenne ei som hette det måtte eg sjekka :P
 
Syns Elma og Alma er fine navn, vet ikke hvor mange som heter det. Og Eira er jeg glad i (men det ville ikke mannen at vi skulle bruke....)
 
ORIGINAL: SinaMarie

Du kan kalle opp etter meg, Sina Marie .. :-))

kjenner ei som heter Sina Marie og ei som heter Sina [:)]
 
Jeg synes Vårin er så vakkert! Og tenk om det i tillegg er til ei lita jente født på våren [;)] Adéle og Eiril er også jentenavn jeg liker, og som er lite brukt.
 
ORIGINAL: Adelin

Jeg synes Vårin er så vakkert! Og tenk om det i tillegg er til ei lita jente født på våren [;)] Adéle og Eiril er også jentenavn jeg liker, og som er lite brukt.

Vår datter Vårin er født den første vårdagen i 2001 ;)
 
Minstesnuppa vår heter Alva[:)]
 
Nydelige navn du har på ungene dine, Tindra! Men er uenig med deg i at Vårin ikke er et sjeldent navn. Har selv bare møtt ei som het det i løpet av mitt liv, og jeg er 40 [;)] Dette sier statistikken:

Du søkte på kvinnenavnet: Vårin

Det er 277 kvinner som har Vårin som første fornavn.
Det er 205 kvinner som har Vårin som eneste fornavn.
 
Iben og Symre synes jeg er fine navn. [:)] Ikke veldig vanlige heller. Symre er jo en blomsterart...
 
Back
Topp