Fikk du vite kjønn på OUL?

Åh, så moro! Jeg misunner de som ikke vil vite. (Ja, kan bare la det vær selv, men den selvdisiplinen har jeg ikke ;) ) Så spennende :)
Ja jeg er så glad at vi valgte det. Tankene på det magiske øyeblikket på fødestuen eller operasjonsstuen får meg til å smile
 
Gutt men ble mars spire..
 
Vi sa klart fra rett før at vi ikke ville vite kjønnet, så hun ba oss kikke unna når hun kikket der nede.
Men hun kunne fortelle oss at hun visste hva det var :p
Hakk si det på alle de andre ultralydene vi skal på å selv om det kun er tilvekst
 
Hvis hun ba dere kikke unna så var det sikkert en gutt ;) he he...

Neida, hun ba oss kikke bort FØR hun beveget seg ned dit ;) Sånn at vi ikke skulle komme tilskade for å evt se noe selv. Men hun holdt på ganske lenge der nede, og tok mål og styrte..
Så uansett kjønn er det ikke rart om hun fikk tid til å se det.
Og uansett hadde vi jo bedt om ikke å vite det, så hun kan jo ha skrytt på seg at hun så kjønnet også. haha!
 
Ny ultralyd imorgen, må bare passe på å si at vi ikke vil vite kjønn selv om dette ikke er i fokus
 
På OUL fikk vi ikke sett noe, for baby lå i en helt merkelig positur. Fikk derimot vite det på privat UL uken før, så det er med all sannsynlighet en gutt.
 
Jordmor spurte helt i starten om vi ville vite. Så etter å ha sett igjennom alt av organer etc, så tittet vi etter kjønn. Det var ikke lett, men til slutt fikk hun det til, og da var det ingen tvil. :)
 
Vi skal ha jente! Ble så glad for det, siden vi har to gutter fra før :) jeg er så lykkelig nå :)
 
Nei vi ville ikke vite:) Vi visste ikke med de to første heller, begge jenter:)
Magisk opplevelse som ei ovenfor sa ja:)
 
Back
Topp