Fikk du vite kjønn på OUL?

annisk

Blir kjent med forumet
Hvilket kjønn fikk du vite at du venter? Er veldig nysgjerrig på om det blir gutte eller jentemåned i februar 2015.


Mor til nydelige '09 og '12 gutter, har en liten februarspire i magen. ❤️
 
Her blir det gutt:)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
Jente <3
 
Gutt :)


Fra mobil.
 
Gutt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jente :)
 
ÅÅÅÅ jeg vil ha jente denne gang! 2 gutter fra før og 11 dager til oul. nervepirrende! Hvorfor fikk jeg time for oul så sent, mon tro? Blir 18+6 da.
 
Jeg har ikke time før 14okt, da er jeg 21+3.. Skulle egentlig tidligere, men siden jeg mista bestemora mi forrige tirsdag måtte jeg komme hjem. Alle legevisitter og avtaler blir derfor utsatt til jeg er hjemme igjen, men vurderer en privat ul før den tid. Hadde vært en fin bursdagsgave til meg selv i slutten av september! :D Det er visst ikke farlig å vente så lenge, termindato blir ikke helt sikker, men det var det..
 
ÅÅÅÅ jeg vil ha jente denne gang! 2 gutter fra før og 11 dager til oul. nervepirrende! Hvorfor fikk jeg time for oul så sent, mon tro? Blir 18+6 da.
Jeg har vært over 20 uker med begge mine forrige. De setter vel sjelden oul i uke 17 siden de kan komme til å flytte terminen en uke frem eller tilbake, og viser man seg å være kommet kortere enn 17 uker må man ofte på ny oul.
Lykke til forresten! Jeg har og to gutter, og denne er jente. :)
 
Back
Topp