Fikk du fine julegaver?

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Noen som vil dele hva de fikk i julegaver? Hva ble du fornøyd med? Minst fornøyd med? Jeg fikk gravidmassasje på et spasenter, det ble jeg kjempefornøyd med. Litt mindre fornøyd med duftlys (sliter med kvalme) så de måtte jeg sette nort med en gang. Virket som gavene til familien falt i smak og det er jeg glad for.

Fikk masse fint.
Arabisk lykt,beige cardigan med sommerfugl bak på ryggen(gjennomsiktig),penger,nattpysj,mascara,2 lipgloss,tøfler,lavendel såpe og krem,ugle lommebok :-)
Tror det var alt :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Fikk masse fint. :)
Bergans fleecejakke, symaskin, krystallvase, håndklær, en nisse, en kasse julebrus (sa på spøk til min bror at jeg ønsket meg et par flasker, siden den de har her ikke er like god. Så da sendte de like godt opp en hel kasse! :D)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Jeg fikk: joggebukse, ull genser, glasskrukker, telysholdere, nisse, parfyme, super undertøy, marsipan, sjokolade, penger, sengetøy, pynteputer, løper og mere til. Jeg er kjempe fornøyd med det jeg har fått:D

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using BV Forum mobile app

Fikk en eksternhardisk til å lagre bildene mine på, en krølltang, likør (som må stå en stund og som jeg nå har to av, men familien vet jo ikke så det er greit), øyenskygger, mascara, neglelakk og lipgloss av det merket jeg foretrekker, øredobber, stearinlys, pledd, ei pen skjorte, ei pynteøgle og litt andre småting. Kjempefornøyd :D Også veldig fornøyd med alt sønnen vår fikk, han hadde også mest gaver og ble lei da han enda hadde ca ti igjen, så vi måtte bare pakke opp :)

Jeg fikk ikke så mye, men fikk kaffekapsler til dolce gusto'n, honninglys og selvtegnet bilde av eldstemann, fingermalt kubbelys og støttebandasje til kneet av minstemor, og ellers juleflax (vant 20,-), gavekort på lindex, oppskriftsbok fra hun som vant "hele Norge baker), og fotkrem og ansiktskrem, og sånn poncho-pledd av begge ungene sammen.

Sammen med samboer fikk jeg dab-radio, gavekort på elkjøp, penger, vasen til Finn Shjøll, laken, sånn visp som går av seg selv.
Tror det var det ;)

Vi er veldig fornøyde :)

Mest fornøyd med gaven fra min kjære, øredobber og kjede i sølv. Minst fornøyd med en av gavene til lillemor. Fikk en høystol i plast som vi ikke får bytta, så den må gis bort eller kastes.. Skal ha tripptrapp-stol. :)
Ellers fikk vi reiseseng, klær, sengetøy, penger og lerretbilde og et bilde :)

Jeg fikk ting jeg trengte og ønsket meg, bluetoothheadset til trening, en sølje til bunaden, hudpleie, dobbelt vaffeljern, penger og masse fin julepynt som toåringen hadde laget i barnehagen :)

Vi fikk kjempemasse fint! Marius sengesett av mamma som jeg har ønska meg lenge, besafe sovepose, bergans dunkåpe fra mannen, blender, hardangerbestikk, hjemmestrikket tøy og masse leker til mini. Er sååååå fornøyd!!!

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Fikk opphold på farris bad av min kjære♡ frokost, 3 retters middag, inngang til spa ol og overnatting

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fikk veldig fine ting. Varmepledd, en kjempe fin lykt, gavekort på tilsammen 1600, silikonformer til baking, masse fine ting som ungene hadde lagd, sølv til bunaden, ullsokker. Tror det var det hele♡

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

London-tur av kjærest:)
Tuppa fikk superfine ski og skisko, klær og leker.

Nei var lite som falt i smak i år gitt... Fikk boen gode hudprodukter av kusina mi. Ellers kunne jeg fint vært foruten resten... Gaver fra sambo sin tante tror jeg vi rett og slett kaster! :p men det er ikke noe nytt i år da...

Masse lys og lykter, pledd, ei elektrisk visp, tacosett, utebukse, støvletter, parfyme, gavekort, pynte skilt, bilde av søstra mi, sengesett..
Blir glad for alt jeg :-)

Det morsomste var at jeg kjøpte tacosett til broren min og kjæresten, så fikk vi det samme av dem :-P

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Jeg fikk sølvøredobber og morgenkåpe (og ny seng på januarsalg) fra mannen og bosch kjøkkenmaskin fra mamma og pappa:) så fikk jeg andre ting som sokker, kapsler til kaffemaskinen og stativ, penger og gavekort, godis, nips og naps, to nye lyslykter, koseklær, bilde fra kremmerhuset, toalettsaker (elsker svigersøster som har snust rundt på badet mitt, å kjøpt BARE ting jeg bruker og trenger!!) og myyye annet fint!:) mannen fikk drill fra sviger, og både han og jeg er meget fornøyd med det, da kommer kanskje speilet mitt opp i gangen på nyåret!:)

Og til lillebanet fikk vi to bokser a-creme (fra sverige siden det er superbillig der), siklesmekker, ranglesokker, bukse, hjemmesyrikket lue og sokker, spilledåse, skilt med "a beautiful baby sleeps here", helseteppe fra princess, uro til å hemge i taket etc og en bamse!:) selv om jeg synes det er tidlig, var det veeeldig koselig, og alt ble plutselig veldig realistisk!:) hihi

Sent from my iPad using BV Forum

Jula vår er oppstykka i år da halve familien min er i på cruise og hans familie er i nord. Detta er den tredje "julafta" og skal ha ei til på fredag.
Men, er ganske fornøyd over det eg har fått hittil :) Kjempe flott smykke frå gubben (må berre bytta lenka), strikka kle til lillegutt, strikka sokkar til meg, termokanne, brødristar, sånn "røre-duppeditt" frå enklare liv, gavekort på Barnas Hus, parfyme, og peng :)

Fikk tur med pappa'n min for hele familien, miele støvsuger, gavekort, smykke som var inngravert en tekst på, ellers var det barna som fikk mest.
Og det var mye fint:)

Back
Topp