Fikk du fine julegaver?

Jaa fekk masse :) fornøgd med alt!
Fekk strykejern og strykebrett, en genser og mineralpudder med kost til, litt penger, to gavekort, skikkelig god shampo og balsam, en fin nisse, en kopp med skei til, sjokolade, et pyramideforma juletre med lys, ny steikepanne, alias og sparkebukse og to par sokker til lillegutt i magen :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Til meg fikk jeg vel bare.. Ei nattskjorte fra ralph lauren. Og gutta hadde laget juletrepynt og en telyssestake:-) sammen med mannen fikk jeg masse fint: vekorg i resirkulert dekk, 4krus og 4 asjetter i serviset vi samler på (også til hytta), ny gjestedyne, bålpanne m/trekk, steikepanne og gryte..,. Og sikkert masse annet fint;-)

Penger, pysjamas, sokker, diamantsmykke fra samboer, gavekort på familiefotografering fra min fotografsvigerinne, lego (blir aldri voksen :) ) , bøker og litt anna småtteri. Blei fornøyd med alt eg fikk. :)

ja fikk massse fint:) fikk macbook pro av kjæristen:) fine ting barna har laget selv, fikk kjøkkenmaskin, greengate kopper, to lykter, ei lampe, hjemmestrikkede sokker og vanter, ei deilig joggebukse:)

Fikk veldig mye fint;
Gavekort hos en som designer vesker ♥ skal bestille etter bursdagen min:-)
Gavekort på klær
Finn Schøll boblevase
3 (!) Champagnekjølere
Penger
Rosendahl dessertskåler
Masse produkter fra Askim bærpresseri
Pledd
Tror det var det.
Ja, også betalte svigers husleien for to mndr på vår ny leilighet. Og så har vi fått penger til opppussing
To orkideer

Fikk ullundertøy, tursekk, skibukse, termos, sko, sengetøy, to bøker, hjemmestrikket lue og hals, kofferter. Veldig fornøyd ja :D

Fikk penger til ny spisestue og sofa :)
Ellers fikk jeg smykker, serviettholder og kalender som barna hadde laget, pynteugle, nattkjole, genser, spill, løsnegler og øyevipper, vennekalender, lykt, vin, gavekort, godis og dilldall :) Kjempe fornøyd! Jeg er heldig <3

Åh ja, fikk så mye fint! Penger, gavekort på spa ( skal brukes på hot stone massasje), kropps- og hudpleieprodukter, et fat jeg ønsket meg, den siste Bridget Jones-boka, ny telefon... Ungene fikk også så mye flott at jeg har ikke ord! Vi har definitivt vært snille i år :-)

Fikk opphold på farris bad av min kjære♡ frokost, 3 retters middag, inngang til spa ol og overnatting

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åh det blir digg!! Dit skal vi også! Bare husk på å informere om at du er gravid vist du skal bestille noen form for behandling/masasje, for det er ikke alle som er godkjent på gravide. Har brent meg på det før, men fikk grått meg til en pingle masasje i 1. trimester ;)

tanken som teller, så jeg fikk mye fint. gryte, håndkler og pysjamas. og et fint smykke som barna hadde valgt ut helt selv <3 og telyseholder som eldste hadde limt silkepapir på =D

fikk bare fine gaver:)
veldig fint det barna lagde i bhg.

ellers får jeg alltid noe jeg ikke ønsker meg fra en i fam. greit nok det, men det er litt på prinsipp fordi det jeg ønsker meg ikke er bra nok tydeligvis. det er småting som ikke er kostbart, ender likevel alltid opp med en gave som er mye dyrere en hva jeg ønsker meg, som denne personen heller vil gi. jo takk, men skjønner ikke helt greia med å spørre etter ønsker da.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fikk alt jeg ønska meg og mer til!
Glass, dessertskåler, fat og krus, smykkeskrin og smykke og øredobber.. Fikk i tillegg tufte undertøy og penger.. :-)

Kjente jeg ble skuffa i år, ig skjønte det ikke helt. Fikk jo det jeg ønska meg og maase fint. Innså at jeg er blitt mer opptatt av å se andres reaksjoner på gavene de får, enn å få :) og at det er kjekt å få fornuftige gaver, men liksom ikke så spennende når man ikke kan leke med dem :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Fikk masse fint, og det fineste jeg fikk, ja faktisk det fineste jeg noensinne har fått var en diamantring i hvitt gull fra mannen :) <3 ble helt lamslått!

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Fikk masse fint ja :) Treningsklær fra Kari Traa, volumtang til håret, veske, stor sølvbolle, biotherm produkter, bilder, stavmikser, frokostservise, god kaffe og masse fint til nykommern ;)

Masse utstyr til jentene! Storfornøyd! Og penger. :D

jeg/vi fikk masse fint :) men det beste var nok ett nettbrett, oxo fikk je ett års forbruk av linser :) oxo kjempe koselige gaver vesla hadde laget i barnehagen. oxo fikk vi mye penger så nå skal vi begynne å pusse opp barnerom

Back
Topp