Fikk du fine julegaver?

iPad air, er helt i sjokk! Foreldrene mine mente jeg fikk den av egoistiske grunner, de ville se lille knøtte på FaceTime :)

Interiør ting, ting til servise vårt, Nøstebarnklær til knøtte, kaffe, te, bok+++

Er helt i himmelen!

Vi gjorde det ganske knotete.. Jeg åpna lillemor sine gaver og samboer åpna våre gaver så har ikke helt kontroll på hva vi fikk, også ble det gjort på en annerledes måte enn det familien min gjør det så for meg ble det bare rot :-P

Men frøkna fikk stol, klær, siklesmekker,leker, dress, så er fornøyd der :-) jeg fikk med meg at vi fikk puter og steikepanne så fikk alt vi ønsket oss hvertfall :-D

Bv forum appen ♡

Fikk gardiner til stua og resten var til lille mann :) noe som er helt greit for meg !:rolleyes:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fikk så masse fint! Men det som overrasket meg mest var en iPad mini fra sambo. Vi har akkurat spleisa på ny sofa i julegave til hverandre, så jeg fikk meg en overraskelse for å si d sånn ;) Ellers fikk jeg/ vi pysj, rosendal skåler( elsker den serien), påfyll av hardangerbestikk, elektriske kubbelys, en sånn "whee me" massasjerobot fra enklere liv, ullteppe, noen hårprodukter, snacksskåler fra kremmerhuset, penger, og litt interiørting :) Så vi fikk masse fint, og rampen fikk så mye fint at jeg tror vi blir nødt til å bygge ut.. :P

Jeg ble veldig rørt av gavene fra barna. Rebecca hadde blant annet malt ett glass til å ha lys i, med peacetegn, som hun vet jeg elsker. Også hadde hun glemt at streken i midten går helt ned, derfor ble det jo mercedestegn... :D utrolig søtt!

Å hva var det??; p

Mrs lutz

Mest fornøyd med gaven fra min kjære, øredobber og kjede i sølv. Minst fornøyd med en av gavene til lillemor. Fikk en høystol i plast som vi ikke får bytta, så den må gis bort eller kastes.. Skal ha tripptrapp-stol. :)
Ellers fikk vi reiseseng, klær, sengetøy, penger og lerretbilde og et bilde :)
Stolen kan jo kanskje stå hos besteforeldre for eksempel, er veldig greit å ha sånn stol der ein er ofte på besøk, så ungen kan sitte ved bordet i lag med alle sammen på middagsbesøk for eksempel :)

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: S.
Jeg er kjempefornøyd! Jeg skrev en liste i går over hva jeg fikk og så at det var veldig lite i forhold til de siste årene, men jeg følte jeg fikk kjempemye fordi Oliver jo fikk så mye. Av det som var til meg, så var jeg mest fornøyd med eventyrborgen fra Villeroy og boch, gullsmykke og et skilt med en tekst som sa veldig mye. Minst fornøyd var noen penner, en telysholder og en ødelagt interiørdings. Og jeg tror ikke noe av det Oliver fikk falt på liker ikke listen. Han har allerede forelsket seg både i den bamsen man kan trykke på fra Fisherprice og det ene pleddet han fikk

Stolen kan jo kanskje stå hos besteforeldre for eksempel, er veldig greit å ha sånn stol der ein er ofte på besøk, så ungen kan sitte ved bordet i lag med alle sammen på middagsbesøk for eksempel :)

Ja kan vel det, men ikke så lenge.. Vi har en skikkelig bollebaby og er akkurat så hu passer oppi der nå, og hu kan ikke sitte sjøl enda.. :p Satse på at hu slutter å vokse så fort snart da :p

Ja kan vel det, men ikke så lenge.. Vi har en skikkelig bollebaby og er akkurat så hu passer oppi der nå, og hu kan ikke sitte sjøl enda.. :p Satse på at hu slutter å vokse så fort snart da :p
Det gjere ho nok. Dei blir som oftes slankare når dei begynner å bevege seg meir. Her vart minsten veldig mykje tynnare da han begynte å krabbe:) Viss ikkje kan du jo gi den vekk til nokon som ikkje har råd å kjøpe seg sjølv:)

Mest fornøyd med gaven fra min kjære, øredobber og kjede i sølv. Minst fornøyd med en av gavene til lillemor. Fikk en høystol i plast som vi ikke får bytta, så den må gis bort eller kastes.. Skal ha tripptrapp-stol. :)
Ellers fikk vi reiseseng, klær, sengetøy, penger og lerretbilde og et bilde :)
Vi har latt ekstrautstyr være hos besteforeldrene. Fikk f eks en vippestol vi ikke likte så godt da vi hadde en mye bedre en hjemme. Denne ble brukt hos mine foreldre når vi var på besøk der. Ikke kast stolen! Gi den heller bort til noen som har bruk for den.

Beste gaven var fadderbarn fra plan♡

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Får ikke så mye lenger, men er veldig glad for alt barna for, folk kan heller gi litt ekstra til de enn å gi noe til meg :) Jeg kjøper jo bare det jeg trenger når jeg trenger det ;) og ebay = julaften året rundt for meg :p

Gavekort på tilbords, gavekort på bikbok, parfyme, body lotion, kryssordblader, smykke, almanakk, telysholdere i sort og sølv med perler og diamanter,body mist, nye puter fra høie, juletre med lyd fra villeroy og boch, sjokoladebarer, vegansk snop osv:)

Stortsett veldig fornøyd, men fikk et gavesett med "billig kremer" og det skjer ikke blir brukt altså:P Skulle tro menneske som har kjøpt den virkelig ikke kjenner meg...:Phaha

Back
Topp