Fester dere med barna i hus?

fester? NEI!!!
ta ett glass vin alene med sambo eller ett vennepar,ja kan jeg godt..
to helt forskjellige ting[:)]

Nei.
Kunne nok hatt venner på middag og kanskje tatt et glass vin (har ikke bil, så hele "kjøre sykt barn til sykehuset"-problematikken er uaktuell uansett [8D]) men ville aldri hatt fest med Jr. hjemme så liten som han er nå.

Mamma og pappa hadde fester når jeg vokste opp, da overnattet gjerne barna i soverommet i kjelleren sammen med meg og søster'n mens de voksne satt oppe og snakket.
Husker det var så koselig å sovne inn til bruset av glade stemmer. [:)]

Vi har gjerne middagsgjester og noe vin til maten ja, når ungene har lagt seg... Ser ikke problemet med det, vi drikker oss aldri fulle..

Å feste hjemme med ungene, det blir noe helt annet.. Det syntes jeg også blir helt bak mål!!

Ingen alkohol her i huset,uansett om de e "skikkelig" festing eller om d e bare et glass vin..

Rører ikke alkohol sålenge Isak er hjemme.. Ikke et glass til maten engang !!

vi kan godt ha naboene innom å drikke litt vin på kvelden når ungene er lagt ja, men jeg drikker meg jo ikke full.

ORIGINAL: ice

Spørs hva du mener med festing? Legger ikke opp til flatfylla, men kan gjerne ha venner over på middag og servere både øl og vin[:)] 

Signerer denne! Er ingen storfest med barn i hus nei. Men kan godt invitere venner på middag og servere en del alkohol. Da kan det jo bli noen som blir brisen/småfull, men alltid en av oss(les: meg...hehe....er ikke sååå glad i å drikke jeg) som holder seg en del unna. Drikker kanskje maks 3-4 vinglass.
Derimot er det aldri mer enn 1 øl før snuppa har lagt seg! Og jeg drikker aldri foran henne, mer fordi jeg syns det er ubehagelig

ORIGINAL: Facelift

Nei, det gjør jeg ikke. og synes de som gjør det mangler en skrue eller to oppi topplokke

Nei, jeg er hysterisk da det kommer til slikt.
MEn vet det var vanlig i den tid mine foreldre var unge...

Nope.

Jeg kan huske å ha våknet hjemme når mine foreldre hadde fest. Jeg våknet fordi min fulle bestemor ville "vise fram det skjønne barnebarnet sitt"....[8|]

Du kan tro jeg ble redd og skeptisk. Huset fullt av røyk, kunne nesten ikke se noe. Bestemor som sang og gaula og skulle ha meg på fanget sitt mens hun satt med siggen.

Mamma kom heldigvis fra kjøkkenet og redda meg. Men jeg synes fortsatt at det er unødvendig med fest med små barn i hus.

ORIGINAL: Facelift

Nei, det gjør jeg ikke. og synes de som gjør det mangler en skrue eller to oppi topplokke

nei! har aldri vært aktuelt!

Vi har jo ikke barn ennå, men vi har snakket om akkurat dette.

Sånn i det store og det hele hører ikke barn og alkohol sammen. Ett glass til biffmiddagen er greit, det handler om smak. Å ha venner på besøk, og dele en flaske vin (til middagen) er også greit.

Men ingen skal bli beruset. Unger merker at voksne har drukket lenge før de voksne synes at de har endret seg, og jeg vil ikke utsette mine barn for det. Jeg hater fulle mennesker selv, så ville vært tåpelig av meg å synes at det var greit at barn som ikke klarer å forstå hva som skjer skal sitte midt oppe i det.

|
ORIGINAL: Prinsesse Fiona

Nei, det gjør vi absolutt ikke! Og har heldigvis ikke hørt om at noen jeg kjenner gjør det heller.
I mitt hus er det lov med ett glass vin el. lign. etter at ungene har lagt seg.

ORIGINAL: Prinsesse Fiona

Nei, det gjør vi absolutt ikke! Og har heldigvis ikke hørt om at noen jeg kjenner gjør det heller.
I mitt hus er det lov med ett glass vin el. lign. etter at ungene har lagt seg.

Det gjør vi ikke og kommer aldri til å gjøre det! Sambo tar seg en øl av og til, og kan servere øl og cognac til gjester, men vi fester ikke. Jeg er alltid edru..

Nei, det er kjempeubehagelig.
Kan ha besøk og drikke et glass vin og ha det gøy, men planlegger vi fest så har vi barnevakt.
Enn om ungen våkner og man må trøste, eller det skjer noe? Syns tanken på å være full og skulle ta meg av barnet mitt er kjempeekkel.

skjer ikke. er helt uaktuelt.

For meg er det feil på så mange nivåer at jeg aldri aldri hadde fått meg selv til å gjøre det. 

Back
Topp