Fester dere med barna i hus?

kan godt ha venner over på middag og vin til,men da er det ingen som blir fulle.

fyllefest med barn i huset-big NO NO!![:@]

Nei.
Vi har aldri fest her hjemme.

Vi har gjerne middagsgjester etter at barna er i seng.
Og da har vi jo vin/øl.
Men ikke fest.

jeg er ikke rette person å spørre. drikker ikke alkohol med sønnen min i hus..

ORIGINAL: trekløver`n

Aldri i verden!! Rart at du i det hele tatt tviler på om det er normalt?!
Dem som gjør det kan umulig bry seg mye. Blir kvalm! Men jeg kjenner heldigvis ingen

I mitt hode er det ikke normalt.. men jeg er en hønemor også[8D]
Bare hører flere og flere sier det, men samtidig så er det vanskelig å tolke hva de mener som en fest også[&:]
Noen kaller det jo en fest om de tar en flaske vin, ser film og er oppe seint. Mens andre som samler en gjeng, drikker det som kan drikkes, blir fulle og holder på til 5 kaller det å være sosial så...
Synes det er vanskelig å tolke hva de mener.

Nei, vi fester ikke med barna hjemme. Mest fordi jeg ikke hadde orka å stått opp igjen kl 7, trøtt og jævlig, til to krevende småunger. Dessuten hører ikke barn og fyll sammen overhodet !
Kan godt ta et glass vin eller en pils eller to, men vi blir aldri beruset når barna er hjemme, og det blir ingen som er her på besøk heller.

ORIGINAL: Facelift

Nei, det gjør jeg ikke. og synes de som gjør det mangler en skrue eller to oppi topplokke

hadde jeg aldri tørt.. tenk hvis det skjedde noe og man har drikki.. også må man ringe etter sykebil for du har drikki og kan ikke kjøre selv!!? hjelp.. nei..

ORIGINAL: dolly duck

Kunne virkelig aldri falt meg inn! Fest og barn passer ikke sammen idet hele tatt!

Helt enig!

NEI!

Kan ta oss noen øl eller glass vin etter leggetid, ja.
Men fest.. ALDRI I VERDEN!

Grensa mi går egentlig med å invitere flere hit til oss for å drikke.

nei, jeg nyter sjelden alkohol med ungene i hus - og om jeg gjør er d snakk om kun ett glass vin ell slikt...

fest?? nei,jeg syntes ikke barn og alkohol høres bra ut i mine ører i det hele tatt!! svært sjeldent jeg tar en øl el et glass vin etter leggetid også!! [:D]

Jeg tenker ikke på at det kan skje noe, eller at vi ikke kan kjøre selv pga promille osv.
Det er min siste bekyring i verden omtrent.

For meg handler det om at barn og alkohol ikke hører sammen.
At MIN unge ikke skal føle usikkerhet ved at det er masse folk i hennes hjem som oppfører seg merkelig og er fulle etter leggetid.
Om hun våkner og må oppleve det så hadde jeg satt spørsmålstegn ved mine egne valg i livet.
Leggetid og søvn skal være trygt og godt.

Nei, det gjør jeg ikke. og synes de som gjør det mangler en skrue eller to oppi topplokke

Signerer denne. Men kjenner dessverre flere som gjør det.. Skjønner virkelig ikke hva dem tenker med jeg altså... [>:]

Nei! Fester ikke i det hele tatt jeg... [8D][:D]

Spørs hva du mener med festing? Legger ikke opp til flatfylla, men kan gjerne ha venner over på middag og servere både øl og vin[:)] 

ORIGINAL: nurkis og Sander

Det kommer aldri til å skje her hvertfall!!

Å ta seg et glass vin o.l er greit, men ikke fest!

NEI, det skal det IKKE gjøres!
Har alt for mange vonde minner der alkohol er involvert, så NEVER!

Er blitt konsumert 2-3 øl her av gubben siden Lille kom til, for 4 mnd siden!
Føler vi er flinke!
Men det skulle bare mangle...

Vet om et par som begge pleier å være meget beruset når ungene er hjemme...
Skjærer i hjertet! [:(]

Aldri hatt fest med barn i samme hus. Men kan ta ett glass vin eller 2 til maten, en pils på terassen ol. Men aldri fest.

Back
Topp